To Muf:
Skoncil jstem s tim moc brzo. Na vysoke by vas naucili syntezu obvodu od zakladu a to je to, co jste hledal.
Neznam vasi skolu, ale ukolem skoly je vam dat prehled. Kdyz jsem studoval elektroniku na stredni, tak jsem se elektronice dost venoval i mimo skolu. Co vim, tak problemem je, ze si clovek nedokaze spojit to co mu reknou ve skole s necim praktickym a pak cloveku vubec nedochazi proc mu to v te skole rikaji. Tohle platilo take na vysoke. Souhlasim s vami, ze by skola mela vice dbat na to, ze to co v teorii reknou take predvedou a spoji s praxi. Ovsem tohle take muze delat zak sam. Pokud chce navrhnout obvod, tak zacne hledat v tom co mu ve skole rekli souvislosti.
Dalsi vec je, ze se dnes resi elektronika trochu jinym zpusobem nez pred 20 lety. Dneska je pomalu na kazdou "blbost" IO, ktery dany problem, alespon castecne resi a clovek pouze spojuje IO. Jina vec je, kdyz ty IO sam navrhujete nebo mate za ukol zoptimalizovat nejake navrzene technicke reseni s ohledem na cenu a zacnete ty IO nahrazovat necim jinym.