Kde dělat low level programování?

Jiri K.

Kde dělat low level programování?
« kdy: 25. 12. 2014, 01:28:12 »
Mám dotaz, příští rok státnicuju a mám v oblasti prog. jisté preference. se kterýma bych potřeboval poradit. Nevím jak moc si můžu totiž vybírat. Jsem adept na programátora, který:

1.) Moc nežere různé nové technologie v programování
2.) By se rád uhnízdil v něčem konkrétním.

Atributy:

1.) Preferuji spíše low level programování, spojené nejlíp s elektronikou - něco hmatatelného ve výsledku řídit. Dělám teď třeba quadrocoptéru na diplomku s Arduinem a Raspberry Pi. Líbilo by se mi třeba dělat soft pro nějaké roboty, stroje, hw zařízení atd.
2.) Spíše preferji vymýšlet než dělat
3.) Image processing je zajímavý.
4.) Assembler by byl zajímavý.
5.) Webové technologie - NE!, administrace - NE!
6.) Hry by mohly být zábavné.

A přesto, dostátnicuju a už to vidím: budu si to šmárovat do Tieta, a budu dělat Java nebo C# programátora kdoví na co. Tak jako dá se to, ale chtěl jsem se zeptat zkušenějších, aby mi řekli svůj názor, jak moc na tom nakonec záleží, popřípadě kde se dostat k takovým těm zajímavým věcem, teda jestli to není jen pro šťastlivce.
« Poslední změna: 25. 12. 2014, 09:15:22 od Petr Krčmář »


Jiri K.

Re:Když jsem se pak v 25 rozhodoval co dál dělat ...
« Odpověď #1 kdy: 25. 12. 2014, 01:38:49 »
jo pardon že jsem to dal do vývoje, já si to tu pročítal, viděl jsem tu podobné dotazy, tak jsem to tady dal taky. Tak snad to někdo přesune.


Lemming

Re:Když jsem se pak v 25 rozhodoval co dál dělat ...
« Odpověď #3 kdy: 25. 12. 2014, 08:44:09 »
Před časem jsem viděl inzeráty na podobná místa třeba od brněnské pobočky Motoroly.

Re:Kde dělat low level programování?
« Odpověď #4 kdy: 25. 12. 2014, 10:07:41 »
low level programovanie a arduino, rasperry mi nejde dokopy.
Neviem kolko sa toho za poslednych 10 rokov zmenilo, ale u mna low level programovanie znamena vezmem v tvojom pripade atmegu, datasheety a robim cisto v asm.