Ve webových aplikacích se nevyznám, do toho bych nešel, já na to šel přes desktopovou aplikaci, ale přesto několik postřehů. Jsou to mé zásady, které se mě osobně osvědčily.
Napiš si, co to má umět a to naprogramuj. NIC VÍC, žádné vylepšování, žádné další funkce tam nepřidávej, i kdyby to byly LHF (Low Hanging Fruit). Radši uber. Vylepšovat můžeš, až to bude venku.
Až to bude hotové, musí být na webu vidět, že to žije, že to nechcíplo, např. u každé nové změny povinně datum. Jinak to nikdo nekoupí.
Uvědom si, pro koho to děláš, jestli pro koncového uživatele, nebo pro firmy. (např. si zjisti, jaké jsou v korporátu zvyklosti v týdenních limitech platebních karet u šéfů týmů bez povolení nadřízeného).
Hlavně si někoho sežeň, kdo to bude marketingově tlačit na Internet. To je to nejdůležitější.
Vykašli se na start-up typů 3% růst každý týden, zaměř se na provozní zisk.
Co se týče právních a účetních záležitostí, neimprovizuj.