Dnes jsem zde od dopoledne.
Situace je stejná.
Od středy 2x email a 1x vzkaz na 365internet.
Bez odpovědi.
WIA už od problému také dává ruce pryč:
"s problémy ohledně připojení se prosím obracejte přímo na svého poskytovatele připojení 365internet"
Zažádal jsem dnes o OKU kód.
Kdy jej dostanu je ve hvězdách. Když tak NOUZOVĚ přejdu s kódem od CETIN.
Ke komu přejdu a za kolik - netuším.
Ale ani k původně vybrané WIA to nebude.
CASE ID není a nikdy nebyl formálně platný pro přechod k jinému operátorovi i když cetin to umožnil. Kdo přešel s CASE ID má teď vlastně dva poskytovatele, je to sice formalita a asi stačí ukončit služby u 365i ale podle vyjádření ČTÚ to tak údajně je. Myslím že kdyby to ale byla korporace typu O2 tak by se soudili o svoje ovečky.
Od 13.10.22 platí pouze OKU kód a bez něj zůstáváte kde jste nebo musíte podat výpověď (30 dní) a zřídit novou službu.
Jinak procesně:
a) Kontaktujte operátora 365i a vyžádejte OKU kód - za mne jsem zavolal, požádal, dle instrukcí napsal stručný a slušný email a ten asi za 8 minut obratem přišel a nebyl vůbec žádný problém
b) WIA je pouze "pronajatý obchodník" tam nic nevyřešíte, zbytečné je kontaktovat s čímkoliv
c) CASE ID - ani se nepokoušejte, řešil jsem to samé a již vůbec nikdo to neuzná
d) I když nový operátor kontaktuje vašeho současného ohledně OKU co jste mu dal stejně tak musí 365i zpracovat žádost o převod a musíte čekat, myslím že je žádostí hodně tak to potrvá. Osobně to vidím až někdy během příštího týdne že se to dořeší.
Offtopic: Pro zajímavost jsem se ptal všech co mají 365i jestli ten přechod chcou řešit všichni společně a najednou 6 ze 7 lidí zůstane kde je "protože internet jede". Musím uznat, že jsem to nečekal potom jak mě otravovali ať to vyřídím "nejlépe ihned a včera bylo pozdě", asi jak funguje Meta, Tiktok a Cornhub tak je všem najednou všechno fuk.