No a nenapadlo tě, že ten obsah třeba prostě nikoho nezajímá? Pokudu budu chtít třeba doma sestrojit jaderný reaktor, tak si k tomu ty materiály najdu, a určitě neskončím na Youtube sledováním děcek, jak hrají Minecraft, protože mi to nějaký algoritmus předhazuje. Je ale taky logické, že materiály potřebné pro stavbu jaderného rekatoru nebudou mít takovou sledovanost, jako konzumní obsah na Youtube, protože velikost cílové skupiny je prostě jiná. Ono je ale jednodušší napsat, že za nečtenost mohou korporace, vláda, ilumináti,...
Ano, nejsledovanejsi bude konzumni obsah, protoze to zajima nejvetsi cast populace. Pro deti to budou nejake pohadky, pak pro kluky a chlapce sport, nejaka hudba, filmy, hry. A pro dospele bude obecne nejsledovanejsi obsah pro dospele, ktery na youtube ani neni. A pak sport a nebo telenovely. To jsou plus minus nejcasteji sledovana temata od zprovozneni rozhlasu az po dnesek. Odborne dizkuze o fyzice, informatice, nebo o jakemkoliv jinem odbornem tematu, to zajima jen malou cast populace a sledovanost byla je a bude vzdy nizsi, nez mainstream.
Ale to neni podstatou problemu. Podstatou problemu je uplne neco jineho. Od malych nezavislych komunit na internetu (fora, tematicke weby,blogy, galerie, streaming) prechod k oligopolu, kdy vetsina obsahu spada do nekolika nadnarodnich firem. A nadnarodni socialni site jdou po co nejvetsim zobrazeni reklam, bezohledu na to, co to udela s kvalitou projevu. A temer vse kontroluje-cenzurije automat. S prechodem od for k videi a prechodem k nadnarodnim korporacim obeca uroven projevu pada.
Peknej clanek o tom pred par lety napsal i Petr Krcmar:
https://www.root.cz/clanky/globalni-internet-umira-ritime-se-do-pozlacene-ery-obrich-cdn/O iluminatech a spiknutich jsi tady psal akorat ty (GPU). Jsi snat myslis, ze ostatni diskutujici jsou 5. kolona Kremlu ? To jsi vedle. V naproste konspiracni nesmysly neverim a jsem na strane Ukrajiny. Tim ze jsi si dal UA vlajku na profil, to UA prilis nepomuze. UA pomohou Eura, tak jsem je podporil ja.
Jinak fajn, ze Lamer bezi.