To je zajimave, ze tema VoIP a Fayn admin tohoto serveru radi do sekce:
Ostatní -> Odkladiště .........
Je pro to najaky duvod?
Takze jsem se po dlouhe dobe rozkyval k tomu odejit od Fayn.cz a tady jsou moje zkusenosti:
Jedno cislo co maji rodice, jsem portoval do site Nej.cz a jejich "pevne linky.
Proces nebyl zcela bezproblemovy, poslali spatne udaje a cele to trvalo 21 dnu.
Maji omezeni, IP adresy a kdo vi ceho jeste.
Komunikace s nima je zdlouhava.
Pokud pouzivate svoje zarizeni, tak mate smulu pokud nevite jak nastavit, protoze
na jejich strankach se nedozvite nic a podpora mi odepsala tohle:
(snazi se lidi donutit aby si koupili jejich zarizeni predpokladam) .......ale muze to byt i neco jineho ...
"Pokud zařízení splňují normy SIP protokolu RFC 3261 tak většinou stačí nastavit SIP
server, tel. číslo a heslo. Bohužel nejsme schopni zajistit návody na veškerá zařízení VOIP
na trhu. Dříve jsme se pokoušeli například u služby 802 VOX zajistit návody alespoň pro pár
vybraných VOIP telefonů značky Linksys."
a dale k IP adrese:
Omezení na IP adresy je aktivní na firewallu před ústřednou. Máme spoustu bezpečnostních
interních pravidel pro omezení služby. Zároveň existují i zákonné podmínky (IP mimo oblast
ČR apod).
Druhe cislo jsem prevedl k Odorik.cz a tady je videt uplne jiny pristup k zakaznikovi!
Prevod, Podpora, dokumentace, moznosti nastaveni linky je to proti Fayn/Nej.cz 100 a 1.....
takze vrele doporucuji prechod k odorik.cz
(Lituji ze jsem k nim nepresel uz drive).
Uvodni stranka sice nevypada nejlepe, ale nejde o to jak vypada, ale co tam maji a je tam toho opravdu hodne
K prevodu je treba zaslat e-mail na cisla(z)odorik.cz a v nem uvest:
- OKU kód
- Cislo pevne linky ktere chcete prevest
- Cislo uctu ktere jste si na Odorik.cz vytvorili a ke kteremu to chcete prevest.
- 590Kcs za prevod cisla, pokud cislo pouzivate pouze pro prichozi hovory (volitelne, jinak maji taky min utratu na lince)