Tady je to jak u blbejch, připadám si jak v tomhle vtipu:
Dotaz v Žena a život:
Ahoj, mám problém, jela jsem z domu a 10 minut po výjezdu se mi zastavilo auto a už nešlo nastartovat. Když jsem došla pěšky nazpátek domů, našla jsem manžela v posteli s o 10 let mladší holkou jak se milují, co mám dělat? Mirka
Odpověď na root.cz:
1) Mirko, jsi úplně blbá, když ti normálně kiksne auto, tak si asi zavoláš odtahovku, prostě musíš mít zajištěnou asistenčku, to ví i malé dítě
2) Jsi zralá na psychiatra, když nedokážeš pochopit, že máš sebou vozit startovací kabely a požádat projíždějící auta...
3) Je to jasný, to jsou svíčky, zkus se mrknout do kufru na osmičku šroub a dojdi na nejbližší benzínku...
Tak pro nechápavé, tento dotaz je o tom, jak co nejsnadněji prakticky vyřešit problém s tím, že prodejce neuznává reklamaci. Neptám se jak laptop opravit, neptám se jak volat do Asusu, neptám se na počet psychiatrů co potřebuji a už vůbec nechci slyšet, že jsem debil, i kdybyste náhodou měli pravdu.