Jaká je rychlost kódování v Rustu oproti C/C++. Máte někdo již dlouhodobější zkušenost? A co generování částí kódu Rustu pomocí AI?
Tu samou věc, kterou bych napsal v Java/C#/PHP za jednotku času, napíšu v Rustu za dvě jednotky času. (Proti C/C++ bohužel nemohu sloužit, je to už dlouho.)
LLM pomáhá hodně, používám. Ne celé aplikace, ale části a hledání problému ano. (Ale tam je to asi nepřenosné, vzhledem k tomu, jak kdo používá LLM jakým způsobem.)
Rád bych se zeptal, co Vás nejvíce zdržuje při porovnání programování v Java/C#/PHP oproti Rustu? Je to čtení kódu, odlišná syntaxe Rustu, odlišnost přístupu k přísným datovým typům (im/mutability) Rustu, neexistující knihovny, automatické doplňování kódu v IDE (jaké nástroje používáte? VS Code nebo JetBrains RustRover etc.) nebo ještě něco jiného? Rád bych totiž našel řešení, jak zrychlit vývoj v Rustu oproti Java/C#/PHP a hlavně oproti C++ tak, aby to bylo obráceně: přinejmenším Java/C#/PHP = 2 jednotky času oproti Rust = 1 jednotka času. Ale rád bych dosáhl poměr 1:10 ve prospěch Rustu. Bylo by to reálné? Třeba i s popmocí A.I.?
Předem díky za odpověď,
nm
clovek musi mit syntaxi jazyka v krvi a musi uz mit neco za sebou v tom programovani, aby mohl fungovat v danem jazyce rychle t.j. za 1 jednotku casu :-)
to je zvyk, kterou syntaxi a ekosystem se clovek nejlepe nauci.
pouzivam copilota a dalsi ai na pomoc pri programovani, nemusim nejake veci vymyslet od zacatku, ale ai mi napise kostru a tu pak muzu upravovat, opravovat, ale zase musim vedet o co jde.