3
« kdy: 29. 12. 2012, 10:45:10 »
Kromě přesouvání pošty do složek, což je výborné řešení, tak při odpovědí je vhodné odpovídat v kopii ( třeba skryté ) i do buď do tohoto emailu, nebo ostatním pracovníkům.
Osobně jsme už univerzální email s imapem zrušili a používáme aliasy. Např. na info@... se email doručí 5 lidem. Ten, kdo jej vyřeší pošle odpověď klientovi a do kopie opět na info@.... ( stačí dát odpovědět všem ) - tímto jsou všichni ostatní informování, že to je vyřešeno, kdo to řeší, jak to řeší.
Navíc nyní může ( ale nemusí ) být email poslán z osobního emailu - klient již pak komunikuje s konkrétní osobou a ne přes nějaký univerzální email a to je mnohem osobnější. Ale nemusí ( v poštovním klientovi může být nastavena odpověď opět přes info@... ).
Pro přehlednost tohoto řešení používáme imap účty a v poštovních klientech zobrazení konverzací.