Fórum Root.cz
Hlavní témata => Hardware => Téma založeno: kdosi4 24. 02. 2013, 09:37:08
-
Dobrý den,
dnes budu objednávat herní monitor k PC http://www.alza.cz/24-benq-xl2411t-gaming-d369650.htm
Chtěl bych se ujistit, jestli je toto dobrá volba na hry. Odezvu, kontrast apod. důležité hodnoty jsem zkontroloval, ale před objednáním bych rád ještě slyšel váš názor.
Děkuji za odpovědi.
-
Proč zakládáte na stejné věci nové příspěvky?
http://forum.root.cz/index.php?topic=5925.0
-
imho 7tis za fullhd TN monitor muze dat jen naprostej hlupak. Ja si pred pulrokem koupil z mironetu asus 23 fullhd TN za 3tis vcetne DPH a naprosto dostacuje. Ten Vami zminovany benq nebude v nicem lepsi nez ten muj asus, mozna pisou jakou ma super odezvu a kontrast, ale to jsou jen marketingove tlachy. Odezvu maj vsechny TNka uz vic nez 5 let na tak dobrej urovni, ze se ji nema smysl zabivat...
Jedine co ma ten benq na vic je 3D, je otazka zdali to vyuzijete, ja bych to tedy nechtel ani zadarmo.
-
Proč zakládáte na stejné věci nové příspěvky?
http://forum.root.cz/index.php?topic=5925.0
Děkuji za odkaz, pročetl jsem si to a dočetl jsem se, že TN monitory mají dobrou odezvu (podstatné pro hry) a horší barvy a špatné pozorovací úhly (nepodstatné pro hry).
Děkuji za odpověď.
imho 7tis za fullhd TN monitor muze dat jen naprostej hlupak. Ja si pred pulrokem koupil z mironetu asus 23 fullhd TN za 3tis vcetne DPH a naprosto dostacuje. Ten Vami zminovany benq nebude v nicem lepsi nez ten muj asus, mozna pisou jakou ma super odezvu a kontrast, ale to jsou jen marketingove tlachy. Odezvu maj vsechny TNka uz vic nez 5 let na tak dobrej urovni, ze se ji nema smysl zabivat...
Jedine co ma ten benq na vic je 3D, je otazka zdali to vyuzijete, ja bych to tedy nechtel ani zadarmo.
Děkuji za odpověď, tento monitor se mi zejména zamlouvá odezvou a obnovovací frekvencí, že si nevymýšlím
http://www.hal3000.cz/101823-BENQ-24-LCD-XL2411T-GAMING.html
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400000000001T1L
http://www.itlevne.cz/zbozi/benq-xl2411t/zbozi-detail-z173412.html
http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=25267&catid=1&Itemid=57
http://clanky.katalogmonitoru.cz/1278-benq-xl2411t-herni-monitor-s-odezvou-1ms/
http://www.czc.cz/benq-xl2411t-lcd-monitor-24/117687/produkt
http://benq.cz/product/monitor/xl2411t
http://lcd-monitory.heureka.cz/benq-xl2411t/specifikace/
na všech těchto odkazech je zmíněna odezva 1ms, je možné, že alza, czc apod. mohou klamat, ale pctuning sotva.
Pokud by to byly marketingové tlachy, mají na krku klamání spotřebitele, což není nic příjemného.
Ohledně technologie TN, vybral jsem ji proto, že monitor chci na hry, barvy nebo pozorovací úhly mě dvakrát nezajímají.
Co se týče 3D, tak to využiji (také jeden z důvodů koupě tohoto monitoru)
Děkuji za Váš názor a čas.
-
Ještě jsem zapomněl zmínit, že tento monitor má odezvu 1ms (GTG = GrayToGray) - od šedé do šedé, čili skutečná odezva je 5ms.
-
Neposlouchej odborníky tady. Je to jediný kvalitní herní monitor za dobrou cenu. Měla by to být už třetí generace a každá byla kvalitní. Za tu cenu opravdu stojí.
Ten Vami zminovany benq nebude v nicem lepsi nez ten muj asus,
Takže 120 fps umí?
-
Aha, tak já mám xl2420T, což je jiná verze. Tu můžu jedině doporučit. Na hraní ideální.
-
Neposlouchej odborníky tady. Je to jediný kvalitní herní monitor za dobrou cenu. Měla by to být už třetí generace a každá byla kvalitní. Za tu cenu opravdu stojí.
Ten Vami zminovany benq nebude v nicem lepsi nez ten muj asus,
Takže 120 fps umí?
Taky si myslím, je kvalitní a cena je přijatelná.
Aha, tak já mám xl2420T, což je jiná verze. Tu můžu jedině doporučit. Na hraní ideální.
Díval jsem se a jediný rozdíl mezi mým a Vaším monitorem je, že Váš má odezvu 2ms (můj 1ms) a asi možná nějaké drobnosti, každopádně jsem rád, že jste mi ho doporučil z vlastní zkušenosti, děkuji za odpověď a za názor.
Ještě dnes ho objednám.
-
ten vas monitor ma opravdu lepsi odezvu nez obycejne monitory za polovicni cenu, to nepopiram. Ale bezny clovek okem rozdil nepostrehne. Sam jsem driv hral na vysoke urovni CS (ESL liga mezi top 100 klany EU) a hraval jsem ho pred lety na S PVA monitoru s 12ms bez problemu.
jsem si 100% jist, ze kdyby vam na prodejne predvedli ten Benq a nejakej obych TN s 6ms napriklad, tak nepoznate rozdil.
-
Díval jsem se a jediný rozdíl mezi mým a Vaším monitorem je, že Váš má odezvu 2ms (můj 1ms) a asi možná nějaké drobnosti
prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc., Policejní akademie ČR, katedra kriminalistiky, soudní znalec v oboru biomechanika:
...."vyšlo, že minimální doba reakce na komplexní motorickou odezvu je zhruba 270 milisekund, což je zhruba čtvrtina sekundy."
http://www.ceskatelevize.cz:8008/porady/10121359557-port/biologie/504-rychlost-reakci/
opravdu je tak dulezita ta honba za milivterinama? Pokud to ma opravdu nejaky vliv tak prosim nejake rozumnejsi vysvetleni nez ze 1ms je mene jak 2ms.
-
ten vas monitor ma opravdu lepsi odezvu nez obycejne monitory za polovicni cenu, to nepopiram. Ale bezny clovek okem rozdil nepostrehne. Sam jsem driv hral na vysoke urovni CS (ESL liga mezi top 100 klany EU) a hraval jsem ho pred lety na S PVA monitoru s 12ms bez problemu.
jsem si 100% jist, ze kdyby vam na prodejne predvedli ten Benq a nejakej obych TN s 6ms napriklad, tak nepoznate rozdil.
Těch 120 FPS je pořád kde?
Díval jsem se a jediný rozdíl mezi mým a Vaším monitorem je, že Váš má odezvu 2ms (můj 1ms) a asi možná nějaké drobnosti
prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc., Policejní akademie ČR, katedra kriminalistiky, soudní znalec v oboru biomechanika:
...."vyšlo, že minimální doba reakce na komplexní motorickou odezvu je zhruba 270 milisekund, což je zhruba čtvrtina sekundy."
http://www.ceskatelevize.cz:8008/porady/10121359557-port/biologie/504-rychlost-reakci/
opravdu je tak dulezita ta honba za milivterinama? Pokud to ma opravdu nejaky vliv tak prosim nejake rozumnejsi vysvetleni nez ze 1ms je mene jak 2ms.
Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
-
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
vse co je nad 30, je pro lidske oko zbytecne.
koncim diskuzi, vic k tomu nemam co rict
-
Tak to určitě oceníme, protože bys stejně moc nepomohl.
-
Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
-
Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
Nehrac? Co tak sleduju mistni diskuze, tak sem spis jeden z tech o kterych se da rict, ze hrac je : ) (prosim opatrne s temi predsudky : ). A take proto se na to ptam.
Prominte minimalni input lag? : ) Monitor kterej laguje?(lagovani je pro me pojem z dob faxmodemu, kdy clovek strilel po protihraci, ktery uz byl davno za rohem : ), kdo si pamatuje unreal tournament na gamezone.cz )?
Kdyz uz jsme tedy u toho. Co je na nem konkretne optimalizovano na hry(krom diskutovane odezvy, zajimaji me konkretni parametry a proc jsou dulezite vylozene pro hry. Cekal bych se graficke, dtp, cad, cam aplikace atp budou mit jeste vyssi tlak na parametry zobrazovace)? Jake spozdeni se po ceste sectou? Dokazu si predstavit nejake transfomace obrazu nebo tak neco, ale ze to muze byt az jedna vterina, to by me ve snu nenapadlo, preci jen proud tece v dratech celkem rychle.
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Prosim neurazte se, ale neodpovedel jste mi ani s casti.
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
IMO 120fps by melo byt spis 120hz obnovovaci frekvence aby slo pouzit nejaky ty slavny 3d brejle, tak aby se clovek nepozvracel.
-
Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
http://googleityoulazyfuck.com/?q=DVI-DL+DVI-D+wiki
Prvni odkaz. Prvnich pet vet.
-
Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
Na 60 Hz by single link měl určitě stačit. Jinak jedině dual link.
Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
Nehrac? Co tak sleduju mistni diskuze, tak sem spis jeden z tech o kterych se da rict, ze hrac je : ) (prosim opatrne s temi predsudky : ). A take proto se na to ptam.
Prominte minimalni input lag? : ) Monitor kterej laguje?(lagovani je pro me pojem z dob faxmodemu, kdy clovek strilel po protihraci, ktery uz byl davno za rohem : ), kdo si pamatuje unreal tournament na gamezone.cz )?
Kdyz uz jsme tedy u toho. Co je na nem konkretne optimalizovano na hry(krom diskutovane odezvy, zajimaji me konkretni parametry a proc jsou dulezite vylozene pro hry. Cekal bych se graficke, dtp, cad, cam aplikace atp budou mit jeste vyssi tlak na parametry zobrazovace)? Jake spozdeni se po ceste sectou? Dokazu si predstavit nejake transfomace obrazu nebo tak neco, ale ze to muze byt az jedna vterina, to by me ve snu nenapadlo, preci jen proud tece v dratech celkem rychle.
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Prosim neurazte se, ale neodpovedel jste mi ani s casti.
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
IMO 120fps by melo byt spis 120hz obnovovaci frekvence aby slo pouzit nejaky ty slavny 3d brejle, tak aby se clovek nepozvracel.
Vidím, že se jako hráč moc neprojevuješ, tak tě považuju za nehráče. To stále platí, protože máš otázky jak sekretářka, která hraje tak karty.
Odezva monitoru není až tak podstatná, ale přesto je rozdíl sledovat rychlé TN proti něčemu jinému. Podstatné je mít minimální input lag a schopnost zobrazit co nejvíce snímků.
Kde se nasčítá ta odezva? Pokud vemem běžných 30 FPS při hraní (30 stačí každému, ne?). To máš 33 ms na výpočet snímku. Nejdříve se ale musí zaregistrovat tvůj pohyb, takže k tomu něco málo (3 ms) přičti. Pokud nechceš překreslovat buffer kdykoli, tak čekáš na synchronizaci s frekvencí monitoru. Můžeš tam připočíst další zpoždění. Až tohle všechno máš, tak to musí monitor zobrazit. Běžně to pár snímků trvá, takže to je ta tvoje transformace a podobně. Čili na konci máš odezvu přes 100 ms a to je už znát. Proto každý hráč, který hraje něco rychlejšího, sleduje všechny parametry, které lze snížit. U herního monitoru je to téměř okamžité zobrazení obrazu bez odezvy, dobrá odezva displeje, více módů nastavení monitoru pro jednotlivé hry a 120 Hz.
-
Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
http://googleityoulazyfuck.com/?q=DVI-DL+DVI-D+wiki
Prvni odkaz. Prvnich pet vet.
:D tak tato animace je povedená :), chápu to tedy dobře, že to půjde?
Děkuji za odpověď.Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
Na 60 Hz by single link měl určitě stačit. Jinak jedině dual link.
Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
Nehrac? Co tak sleduju mistni diskuze, tak sem spis jeden z tech o kterych se da rict, ze hrac je : ) (prosim opatrne s temi predsudky : ). A take proto se na to ptam.
Prominte minimalni input lag? : ) Monitor kterej laguje?(lagovani je pro me pojem z dob faxmodemu, kdy clovek strilel po protihraci, ktery uz byl davno za rohem : ), kdo si pamatuje unreal tournament na gamezone.cz )?
Kdyz uz jsme tedy u toho. Co je na nem konkretne optimalizovano na hry(krom diskutovane odezvy, zajimaji me konkretni parametry a proc jsou dulezite vylozene pro hry. Cekal bych se graficke, dtp, cad, cam aplikace atp budou mit jeste vyssi tlak na parametry zobrazovace)? Jake spozdeni se po ceste sectou? Dokazu si predstavit nejake transfomace obrazu nebo tak neco, ale ze to muze byt az jedna vterina, to by me ve snu nenapadlo, preci jen proud tece v dratech celkem rychle.
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Prosim neurazte se, ale neodpovedel jste mi ani s casti.
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
IMO 120fps by melo byt spis 120hz obnovovaci frekvence aby slo pouzit nejaky ty slavny 3d brejle, tak aby se clovek nepozvracel.
Vidím, že se jako hráč moc neprojevuješ, tak tě považuju za nehráče. To stále platí, protože máš otázky jak sekretářka, která hraje tak karty.
Odezva monitoru není až tak podstatná, ale přesto je rozdíl sledovat rychlé TN proti něčemu jinému. Podstatné je mít minimální input lag a schopnost zobrazit co nejvíce snímků.
Kde se nasčítá ta odezva? Pokud vemem běžných 30 FPS při hraní (30 stačí každému, ne?). To máš 33 ms na výpočet snímku. Nejdříve se ale musí zaregistrovat tvůj pohyb, takže k tomu něco málo (3 ms) přičti. Pokud nechceš překreslovat buffer kdykoli, tak čekáš na synchronizaci s frekvencí monitoru. Můžeš tam připočíst další zpoždění. Až tohle všechno máš, tak to musí monitor zobrazit. Běžně to pár snímků trvá, takže to je ta tvoje transformace a podobně. Čili na konci máš odezvu přes 100 ms a to je už znát. Proto každý hráč, který hraje něco rychlejšího, sleduje všechny parametry, které lze snížit. U herního monitoru je to téměř okamžité zobrazení obrazu bez odezvy, dobrá odezva displeje, více módů nastavení monitoru pro jednotlivé hry a 120 Hz.
Takže rozumím dobře, že pokud propojím z DVI-D z PC do monitoru DVI-DL tak to pojede? Je to pro mě velmi důležité, dnes chci tento monitor objednat.
Děkuji moc za odpověď.
-
zasnu co za lidi lezou na root, lidi kterym clovek podstrci pod nos odkaz na wiki kde je vse vysvetleno a i tak jsou liny si to prostudovat a vyvcist si to.
-
zasnu co za lidi lezou na root, lidi kterym clovek podstrci pod nos odkaz na wiki kde je vse vysvetleno a i tak jsou liny si to prostudovat a vyvcist si to.
Chápu, že můj dotaz je triviální, ale ten monitor je pro mě velmi důležitý a mám rád 100% jistotu, jediné co jsem z wiki vyčetl (těch prvních pět vět) bylo, že DVI jsou konfigurovatelné pro DVI-D, DVI-I aj. ale říkám, není to 100% jistota, pokud by jste napsal :"Ano, půjde to" = tři slova a bylo by to vyřešeno.
-
Děkuji všem za odpovědi,
potřebuji ještě vědět jednu věc, v tom novém monitoru je DVI-DL a z mé grafické karty (resp. do starého monitoru) vede DVI-D single-link, bude to fungovat?
Děkuji za odpovědi.
Na 60 Hz by single link měl určitě stačit. Jinak jedině dual link.
Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
Nehrac? Co tak sleduju mistni diskuze, tak sem spis jeden z tech o kterych se da rict, ze hrac je : ) (prosim opatrne s temi predsudky : ). A take proto se na to ptam.
Prominte minimalni input lag? : ) Monitor kterej laguje?(lagovani je pro me pojem z dob faxmodemu, kdy clovek strilel po protihraci, ktery uz byl davno za rohem : ), kdo si pamatuje unreal tournament na gamezone.cz )?
Kdyz uz jsme tedy u toho. Co je na nem konkretne optimalizovano na hry(krom diskutovane odezvy, zajimaji me konkretni parametry a proc jsou dulezite vylozene pro hry. Cekal bych se graficke, dtp, cad, cam aplikace atp budou mit jeste vyssi tlak na parametry zobrazovace)? Jake spozdeni se po ceste sectou? Dokazu si predstavit nejake transfomace obrazu nebo tak neco, ale ze to muze byt az jedna vterina, to by me ve snu nenapadlo, preci jen proud tece v dratech celkem rychle.
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Prosim neurazte se, ale neodpovedel jste mi ani s casti.
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
IMO 120fps by melo byt spis 120hz obnovovaci frekvence aby slo pouzit nejaky ty slavny 3d brejle, tak aby se clovek nepozvracel.
Vidím, že se jako hráč moc neprojevuješ, tak tě považuju za nehráče. To stále platí, protože máš otázky jak sekretářka, která hraje tak karty.
Odezva monitoru není až tak podstatná, ale přesto je rozdíl sledovat rychlé TN proti něčemu jinému. Podstatné je mít minimální input lag a schopnost zobrazit co nejvíce snímků.
Kde se nasčítá ta odezva? Pokud vemem běžných 30 FPS při hraní (30 stačí každému, ne?). To máš 33 ms na výpočet snímku. Nejdříve se ale musí zaregistrovat tvůj pohyb, takže k tomu něco málo (3 ms) přičti. Pokud nechceš překreslovat buffer kdykoli, tak čekáš na synchronizaci s frekvencí monitoru. Můžeš tam připočíst další zpoždění. Až tohle všechno máš, tak to musí monitor zobrazit. Běžně to pár snímků trvá, takže to je ta tvoje transformace a podobně. Čili na konci máš odezvu přes 100 ms a to je už znát. Proto každý hráč, který hraje něco rychlejšího, sleduje všechny parametry, které lze snížit. U herního monitoru je to téměř okamžité zobrazení obrazu bez odezvy, dobrá odezva displeje, více módů nastavení monitoru pro jednotlivé hry a 120 Hz.
Neplete si prosim pojmy. Jsem vasnivy uzivatel(zkusim prirovnani k prumernemu uzivateli windows, nikoliv k power usrovi nebo adminovi) her a jako ze uz jich od 89 bylo peknych par : O, nikoliv horlivy a posedly fanouek vseho co se kolem pc/video her toci a, ktery sleduje trendy a technologie kolem her. V takovem pripade bych se na to tady neptal. No nic, na titulu "hrac" ale stejne nijak moc netrvam : )
Ad transformace.. myslel jsem spis skalovani obrazu kvuli resizu/resamplu pro nativni rozliseni panelu, otoceni ci dokonce prepocet pomeru stran, dsp nebo sem take videl monitory s drm. Tyto veci opravdu zdrzuji.
K Vasemo tvrzeni a kdyztak me prosim opravte: 30fps se nerovna presne 33ms na vypocet snimku, ale je to prumerny maximalni interval pro vypocet(a rendering) sceny, tak aby se vse stihalo dle veterinoveho harmonogramu. Samotny vypocet pozic jednotlivych objektu na scene, pripadne jen posun kamery, je ale imo velmi rychly. A neni nutne aby byl zdrzovany renderingem sceny. Tady to ale asi zalezi od enginu jak si s timto poradi, jestli umi vykreslovat jen komplet dopocitanou scenu nebo zda mu staci jen castecna a dopocitava se postupne.. nicmene to bych sem ted netahal. Omezil bych se na konstatovani ze problemy s velikosti fps, rychlosti graficke karty a pripadne nastavenim sitoveho stacku v multiplayeru, jsou problemy ktere muzou tento "lag" zpusobovat, ale jsou resitelne a vetsinou i uspesne vyresene ve vetsine hernich enginu.
Kazdopadne po te co jsem si trochu nastudoval problematiku, tak se "urcite shodneme" ze tenhle "lag" existuje, a podle komentaru po netu je to v extremnich pripadech i citelny problem.
Podle toho co jste me donutil si o tom dohledat : ) Tak, celkova latence reakce mezi vstupni operaci a jejim vykrslenim neni pri trose stesti a pouziti poradnych periferii a hw o moc vetsi nez 10ms a muze byt temer konstatni (metod jak toho dosahnou je podle vseho cela rada a ruzne se kombinuji. Co sem letmo nasel tak jsou ruzne prerendery, overdrive, prekryvani, spravne nacasovani pollingu periferii, dynamicka optimalizace velikosti fps atd.. ).
Ale abych si odpovedel na svoji puvodni otazku.:
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Latence sice existuje ale 1ms na odezve monitoru tento problem nijak neresi. U vyssich hodnot odezvy uz by to, ale bylo na povazenou.
U herního monitoru je to téměř okamžité zobrazení obrazu bez odezvy, dobrá odezva displeje, více módů nastavení monitoru pro jednotlivé hry
Ok
....a 120 Hz.
je to kvuli tem "3d brylim"?
OT: moje pc umi pollovat pozici mysi(nejaka obyc logitech) frekvenci 1000hz coz je 1ms?. Takze jako vinika tehdle latenci bych imo videl spise klavesnici a casi mezi keydown a keyup
-
To si delate srandu. Misto obhajoby dulezitosti svych dotazu se sakra pokuste z odpovedi co jste dostal neco vydolovat.
Verte mi, ze kdyz ostatni diskuteri vidi tuto Vasi "snahu" resit problem sam, jsou cely zhavy Vam poradit.
BTW to se opravdu jen tak spolehnete na ostatni? Co kdyz Vam, ze zaludnosti nebo jen z pohrdani Vasi lenosti nekdo zamerne odpovi spatne?
-
2 cita
Možná bys nemusel citovat komplet posty, ale jen to, na co reaguješ ::)
Kdo to má číst ::)
-
Castecne souhlasim je to zbytecne dlouhy, ale asi by to mel resit spis frontend fora, ja osobne totiz radeji vidim celej post, nez kdyz toho je jen cast a clovek se pak musi kolikrat proklikavat zpet a obcas i napric ruzny vetve diskuze si poskladal dialogy.