Samozřejmě je. Jenže jako nehráč to asi moc neřešíš. Tenhle monitor ti totiž také garantuje minimální input lag. To je mimo jiné také důvod, proč je herní. Vše je v něm optimalizováno na hraní. Ono se to postupně sečte a nakonec zjistíš, že ti to reaguje vteřinu po tom, co jsi něco udělal.
Nehrac? Co tak sleduju mistni diskuze, tak sem spis jeden z tech o kterych se da rict, ze hrac je : ) (prosim opatrne s temi predsudky : ). A take proto se na to ptam.
Prominte minimalni input lag? : ) Monitor kterej laguje?(lagovani je pro me pojem z dob faxmodemu, kdy clovek strilel po protihraci, ktery uz byl davno za rohem : ), kdo si pamatuje unreal tournament na gamezone.cz )?
Kdyz uz jsme tedy u toho. Co je na nem konkretne optimalizovano na hry(krom diskutovane odezvy, zajimaji me konkretni parametry a proc jsou dulezite vylozene pro hry. Cekal bych se graficke, dtp, cad, cam aplikace atp budou mit jeste vyssi tlak na parametry zobrazovace)? Jake spozdeni se po ceste sectou? Dokazu si predstavit nejake transfomace obrazu nebo tak neco, ale ze to muze byt az jedna vterina, to by me ve snu nenapadlo, preci jen proud tece v dratech celkem rychle.
Prosim o nejaky podlozeny tvrzeni pripadne link na experiment ci studii, ze ta 1ms. Znamena neco jinyho nez jen o 1ms kratsi cas k teoretickemu zapoceti motoricke reakce, kdy prumerny cas na reakce je 230-400ms a vyznam 1ms z tohoto duvodu se mi tedy zda prinejmensim sporny.
Prosim neurazte se, ale neodpovedel jste mi ani s casti.
"Těch 120 FPS je pořád kde?"
IMO 120fps by melo byt spis 120hz obnovovaci frekvence aby slo pouzit nejaky ty slavny 3d brejle, tak aby se clovek nepozvracel.