Fórum Root.cz
Hlavní témata => Software => Téma založeno: HelpDesk 03. 05. 2018, 12:06:55
-
Ahoj, pozna niekto nejaky free/OpenSource tiketovaci system? Idealne v SK/CZ jazyku. Ci len sharepoint?
-
Hesk - https://www.hesk.com/ a dalsi...
-
Www.redmine.org V češtině. Mnoho pluginů.
-
Redmine je moloch, ale je v komplexmim pohledu SUPER
Plugin pro HelpDesk:https://www.redmineup.com/pages/plugins/helpdesk
-
Jira.
-
Jira.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Request tracker
-
glpi
-
www.troubleticketexpress.com + Se da stahnout preklad do cestiny
-
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)
-
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
-
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.
-
Mantis (ale dost zaměřeno na bugtracking).
-
https://zammad.org/
https://github.com/ladybirdweb/faveo-helpdesk
-
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.
Ci sa za OTRS platilo, to neviem. Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu. Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
-
Ci sa za OTRS platilo, to neviem. Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu. Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
Neposoudím důvody, možná jste hledali trochu jiný styl práce. Ale to, co mám na mysli: https://confluence.atlassian.com/adminjiraserver071/creating-issues-and-comments-from-email-802592933.html
-
Jednoduché free řešení v CZ/SK je osticket.com (http://osticket.com)
Překlad je komunitní, takže není úplně čistý, ale použitelný v pohodě.
Samozřejmě, pokud Vám nestačí a potřebujete dělo, je tu spousta dalších (placených).
-
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.
Ci sa za OTRS platilo, to neviem. Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu. Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
To není zkušenost s jira, to jsou lemplove (nebo to tak mají schválně)
-
Příchozí email umí pochopitelně trackovat na vstupu i Redmine. Jeho síla je v modulárnosti dá se opravdu hodně ohnout ke specifickým potřebám a má živou komunitu co vyvíjí a udržuje i rozumné verze zpětně. A HLAVNĚ funguje spolehlivě a bezproblémově - pochopitelně musí být instalován někým, kdo ví co dělá, ale jinak bezúdržbový.
-
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
To ze by bol "super" si netrufam tvrdit. Asi jedine, co mi je na OTRS sympaticke, je ze som cital, ze pouzity jazyk je Perl ... ale do zdrojaku som zatial nepozeral.
Musim pouzivat v praci OTRS a JIRA. Obe su nanuteny software, ktory nemam moc rad.
Moj nazor:
JIRA sa ovela lepsie pouziva ako OTRS a clovek si na to rychlo zvykne.
OTRS, ktore poznam - je pre mna zlozite a neprehladne. Pise sa do toho zle do maleho okienka v ktorom treba rolovat, takze ked tam das par screenshotov tak zachvilu nevies co si napisal na zaciatku. Attachmenty lahko prehliadnes - su v separatnej zalozke. Ci je ticket master alebo slave to je tiez vidiet iba v malom okienku, takze clovek co to nepouziva casto si to nevsimne. Takze podla mna dost chaos.
No netrufam si tvrdit, ze OTRS je vseobecne take zle. Nam to totiz implementovala nejaka firma na zaklade nasich poziadaviek. Mozno iba oni nam to tak zhovadili a to je dovod, preco sa mi to nepaci :)
-
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem
-
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem
GLPI
-
Ahoj, pozna niekto nejaky free/OpenSource tiketovaci system? Idealne v SK/CZ jazyku. Ci len sharepoint?
free/OpenSource a sharepoint? hmm...