Fórum Root.cz

Hlavní témata => Software => Téma založeno: HelpDesk 03. 05. 2018, 12:06:55

Název: Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: HelpDesk 03. 05. 2018, 12:06:55
Ahoj, pozna niekto nejaky free/OpenSource tiketovaci system? Idealne v SK/CZ jazyku. Ci len sharepoint?
Název: Re:Tiketovaci system
Přispěvatel: Vilith 03. 05. 2018, 12:10:26
Hesk - https://www.hesk.com/ a dalsi...
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Kmj 03. 05. 2018, 13:35:15
Www.redmine.org V češtině. Mnoho pluginů.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Vilith 03. 05. 2018, 13:41:52
Redmine je moloch, ale je v komplexmim pohledu SUPER

Plugin pro HelpDesk:https://www.redmineup.com/pages/plugins/helpdesk
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: to_je_jedno 03. 05. 2018, 14:14:03
Jira.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Lol Phirae 03. 05. 2018, 14:24:14
Jira.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: podhy 03. 05. 2018, 14:24:32
Request tracker
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Ondro 03. 05. 2018, 17:13:48
glpi
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Unknown 03. 05. 2018, 22:07:08
www.troubleticketexpress.com + Se da stahnout preklad do cestiny
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: mikrom 03. 05. 2018, 23:14:14
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Sklicko 04. 05. 2018, 08:16:19
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)

Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Miroslav Šilhavý 04. 05. 2018, 09:19:24
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.

Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: ¨MD 04. 05. 2018, 09:42:38
Mantis (ale dost zaměřeno na bugtracking).
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: copper 04. 05. 2018, 10:17:27
https://zammad.org/
https://github.com/ladybirdweb/faveo-helpdesk
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Sklicko 04. 05. 2018, 10:45:52
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.

Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.

Ci sa za OTRS  platilo, to neviem.  Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu.  Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Miroslav Šilhavý 04. 05. 2018, 10:48:34
Ci sa za OTRS  platilo, to neviem.  Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu.  Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.

Neposoudím důvody, možná jste hledali trochu jiný styl práce. Ale to, co mám na mysli: https://confluence.atlassian.com/adminjiraserver071/creating-issues-and-comments-from-email-802592933.html
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Tom K 04. 05. 2018, 12:13:26
Jednoduché free řešení v CZ/SK je osticket.com (http://osticket.com)
Překlad je komunitní, takže není úplně čistý, ale použitelný v pohodě.
Samozřejmě, pokud Vám nestačí a potřebujete dělo, je tu spousta dalších (placených).
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: To je jedno 04. 05. 2018, 16:07:25
Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.

Jira i tyto úkony pochopitelně umí. Ale podle všeho to není řešení pro tazatele, ten chtěl něco zdarma.

Ci sa za OTRS  platilo, to neviem.  Z/do OTRS sa dallo posielat aj z mailovych kont mimo firemneho mailu.  Jira ktoru mame nastavenu sucastne, tuto moznost nema. Bud mame slabych IT-kov alebo tuto moznost Jira nema. Nechem trolovat, pisem iba z vlasnej skusenosti.
To není zkušenost s jira, to jsou lemplove (nebo to tak mají schválně)
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: jmk 10. 05. 2018, 16:42:19
Příchozí email umí pochopitelně trackovat na vstupu i Redmine. Jeho síla je v modulárnosti dá se opravdu hodně ohnout ke specifickým potřebám a má živou komunitu co vyvíjí a udržuje i rozumné verze zpětně. A HLAVNĚ funguje spolehlivě a bezproblémově - pochopitelně musí být instalován někým, kdo ví co dělá, ale jinak bezúdržbový.
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: mikrom 11. 05. 2018, 01:02:02
OTRS (https://en.wikipedia.org/wiki/OTRS)

Suhlas, je to super system. Z OTRS sa daju posielat maily, do konkretneho TT posles prispevok z mailu atd. napr. Jira spemenute ukony vobec nevie.
To ze by bol "super" si netrufam tvrdit. Asi jedine, co mi je na OTRS sympaticke, je ze som cital, ze pouzity jazyk je Perl ... ale do zdrojaku som zatial nepozeral.

Musim pouzivat v praci OTRS a JIRA. Obe su nanuteny software, ktory nemam moc rad.
Moj nazor:
JIRA sa ovela lepsie pouziva ako OTRS a clovek si na to rychlo zvykne.
OTRS, ktore poznam - je pre mna zlozite a neprehladne. Pise sa do toho zle do maleho okienka v ktorom treba rolovat, takze ked tam das par screenshotov tak zachvilu nevies co si napisal na zaciatku. Attachmenty lahko prehliadnes - su v separatnej zalozke. Ci je ticket master alebo slave to je tiez vidiet iba v malom okienku, takze clovek co to nepouziva casto si to nevsimne. Takze podla mna  dost chaos.
No netrufam si tvrdit, ze OTRS je vseobecne take zle. Nam to totiz implementovala nejaka firma na zaklade nasich poziadaviek. Mozno iba oni nam to tak zhovadili a to je dovod, preco sa mi to nepaci  :)
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: Tiket 17. 05. 2018, 12:01:03
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: macpac 17. 05. 2018, 12:59:37
Ahojte,
nejaky tiketovaci system, tiez idealne free, ktory by sa dal napojit na AD/ldap? Dakujem

GLPI
Název: Re:Tiketovací systém v češtině/slovenštině
Přispěvatel: andrej 17. 05. 2018, 14:07:12
Ahoj, pozna niekto nejaky free/OpenSource tiketovaci system? Idealne v SK/CZ jazyku. Ci len sharepoint?

free/OpenSource a sharepoint? hmm...