Fórum Root.cz

Hlavní témata => Software => Téma založeno: PCnity 21. 08. 2017, 01:19:34

Název: Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: PCnity 21. 08. 2017, 01:19:34
Zdravim,

Mate nejaky tip na Service Desk pre small business? Ked som sa naposledy pytal na doku, vela ludi odporucilo confluence a ta sa nam aj osvedcila... Ale JIRA Service Desk je pre nas nedostatocny a zaroven predrazeny.

1) Self hosted
2) Idealne one time fee s nejakym casovo obmedzenym supportom < 1000 Eur
3) Potrebujem automaticke spracovanie emailov
4) Funkcny state machine a custom views pre jednotlive akcie (definovany proces, presne definovatelne prechody stavov zo strany agenta aj customera)

Teraz mam nahodeny OTRS a nakonfigurovany process... Cize customer si vytvori "new" ticket, agent ho musi accept/reject/(delete), nasledne je "open", potom ho agent musi niekomu pridelit (in progress), potom sa niekedy stae "resolved" a customer zase musi acceptnut alebo rejectnut solution.

V zasade mi to pride ako celkom ITIL standardny process, ale uz v OTRS neviem dostat emailove tickety do tej queue tak, aby sa mi v agent interface zjavili ako new.

Taktiez mi vadi, ze v otrs ma kazdy article svoj subject... Pride mi to uplne mimo. Toto som si zeditoval v src, tak ze subject sa mi teraz vyplna automaticky "ticket xxx has been updated to state yyy by zzz", ale je to hacky riesenie a neprezije update.

Co pouzivate na customer support?
Dik.

PS: Sme 4 co obcas riesime nejaky ticket... Ale nepacia sa mi licencie ako Jira SD, kde 3 agenti stoja 10 $ rocne a 5 uz 1500 $.
Název: Re:Aky ServiceDesk
Přispěvatel: Miroslav Šilhavý 21. 08. 2017, 07:51:24
PS: Sme 4 co obcas riesime nejaky ticket... Ale nepacia sa mi licencie ako Jira SD, kde 3 agenti stoja 10 $ rocne a 5 uz 1500 $.

Toto bylo řešeno snad už stokrát, sám jsem to taky řešil. Zatím moje zkušenost je, že po pokusech, se všichni spíš smířili s cenovou politikou Atlassianu. Provozovat vlastní systém, ten udržovat, není o nic levnější, ale především: na takovýto systém musí být spoleh, je ostuda, když service desk nefunguje či zlobí.
Název: Re:Aky ServiceDesk
Přispěvatel: PCnity 21. 08. 2017, 09:47:02
Hello,

Aj ine produkty atlassianu (confluence aj normalna jira) mame self hosted a teda ich musim udrzovat. Cenova politika pri Jira SD bola len jedna vec, pri mojom poslednom teste este neumoznovala pridelovat workflow actions zo strany klienta (customer mohol len komentovat, ale ziadne akcie typu accept solution).

Moj aktualny zoznam na odskusanie:

faveo service desk
desk pro
support pal
help spot
kix 2017
Název: Re:Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: jmk 21. 08. 2017, 12:26:49
https://www.easyproject.cz/o-software/rizeni-zakazniku
nebo pak "standardní" Redmine http://www.redmine.org/ (http://www.redmine.org/)
Název: Re:Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: xpolp32 21. 08. 2017, 12:42:51
Čistě pro customer support se nám osvědčil Request Tracker, ale instalace a především konfigurace stojí čas (cca. 40h). Možnosti nastavení prakticky neomezené.
Název: Re:Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: asdffdsa 22. 08. 2017, 10:56:37
groupoffice pro
Název: Re:Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: Fotr Lotr 26. 08. 2017, 21:09:35
Skus GLPI, je to na IT asset management, ale ma to aj service desk :
http://glpi-project.org
Název: Re:Jaký service desk pro malou firmu?
Přispěvatel: Fotr Lotr 26. 08. 2017, 21:18:06
Alebo tu mas zbierku hotovych virtualnych masin, ktore ti doporucujem vyskusat tak, ze na server nainstalujes bezplatny VMware ESXi Hypervisor a potom tam za 15 min. spustis hociktoru predpripravenu VM z tohto zdroja :

https://www.turnkeylinux.org/issue-tracking