Fórum Root.cz
Ostatní => Odkladiště => Téma založeno: Kamisama 08. 01. 2015, 18:04:18
-
Zdravím přátelé, nedávno jsem měl štěstí, a nachytal alza system na váškách, kdy jednu položku prodavali cca za 25tinu ceny, nelenil jsem a jeden kousek toho to zboží jsem objednal. Na emajl mi došla potvrzující zpráva z jejich systemu (robot), že zakázku přijali a zpracovávají.
Vypada to jako rozpávka s dobrým koncem, nicméně dnes mi došel emajl :
Vážený zákazníku,
bohužel informační systém nesprávně zpracoval požadavky na zobrazení ceny, kde se chybně projevila měna v rámci kurzu. Jedná se o produkty, které nebyly zahrnuty do žádné speciální slevy. Cena je několikanásobně pod nákupní cenou. Cena tedy nebyla skutečná, proto nelze objednávky zpracovat. Rádi bychom s Vámi případné stížnosti řešili individuálně, proto se na nás prosím obraťte přes Kontaktní formulář sekce Stížnost.
Věříme, že tuto situaci pochopíte, a že nalezneme pro obě strany přijatelné řešení.
Vaše Alza
A tak se ptám po tom co jsem si pročítal trable např s vrácení w7 licencí, jestli mam si stát na svém a zboží chtít, nebo to nechat byt, respektive mám šanci?(jak velkou?) Jak byste postupovali vy?
Díky za názory ;-)
Patrik
-
Je to problem z jejich strany, nekdo se nejspis uklikl a omylem dal tohle zbozi s touhle cenou do eshopu. Nemas narok.
-
Bude se nám žít mnohem lépe, když nebudeme zneužívat chyb a omylů druhých.
-
Pokud jste jiz za zbozi zaplatil, tak jste s Alzou automaticky uzavrel kupni smlouvu.
-
Rejpal : Bohužel jsem to dal na dobírku...¨
Jinak ano žilo by se líp, kdybychom nikdo na nikom neparazitoval.... ale to bychom měli začít od kořenu, a udělat defenestraci.... ale to je jiné téma které bych tu nerad rozvíjel.
-
Sel bych do toho, nekdo tady udelal chybu tak by za ni mel zaplatit. Jakozto zamestnanec musim take pykat za sve chyby.
Osobne bych se spokojil alespon s nejakou poukazkou.
Cus bus!
-
Sel bych do toho, nekdo tady udelal chybu tak by za ni mel zaplatit. Jakozto zamestnanec musim take pykat za sve chyby.
Osobne bych se spokojil alespon s nejakou poukazkou.
Cus bus!
Souhlasím, ja jako OSVČ když něco podělám, jedu to na svoje náklady opravit atd atd... ovšem neviním teď člověka ale jejich systém který sic někdo naprogamoval, tak jsem jim třeba našel díry v něm :-D
-
Co bylo v tom potvrzujícím mailu od alzy?
Jinak příště toho vem desektrát tolik a rovnou jim převeď chcectáky ;D
-
Jinak ano žilo by se líp, kdybychom nikdo na nikom neparazitoval.... ale to bychom měli začít od kořenu, a udělat defenestraci.... ale to je jiné téma které bych tu nerad rozvíjel.
Začít od kořenu, tedy u sebe.
-
Co bylo v tom potvrzujícím mailu od alzy?
Jinak příště toho vem desektrát tolik a rovnou jim převeď chcectáky ;D
Je to napsáno v prvním příspěvku co mi napsali, jn jestli vůbec bude nějaké příště že....
-
Pokud jste jiz za zbozi zaplatil, tak jste s Alzou automaticky uzavrel kupni smlouvu.
Jenze to nic neznamena.
Pokud je cena zboží výrazně mimo jakékoliv obvyklé limity ceny pro výrobek, k němuž se vztahuje, může se ze strany prodávajícího jednat o neúmyslnou chybu. Kupujícímu lze v takovém případě, kdy je u zboží místo několikatisícové částky uvedena cena pouze ve stokorunách, doporučit, aby se před objednávkou ujistil (poslat dotaz, zavolat), zda tato cena skutečně platí
radí Miloslava Fléglová, tisková mluvčí České obchodní inspekce.
zdroj: http://www.lupa.cz/clanky/televize-za-321-kc-musi-vam-e-shop-prodat-zbozi-i-kdyz-se-fatalne-spletl-v-cene/
-
...
Z pohledu legislativy mas na zbozi narok v pripade, ze cena nebyla neobvykla. Tzn, pokud by to bylo za 1/2, mozna i za 1/4 tak to i ze zakona musej dodat. Pokud je to za 1/25, tak by se resilo, jestli muzes nebo nemuzes vedet, za kolik se to ci ono bezne prodava. Solidni by pochopitelne bylo ti zbozi bez kecu dodat (a pripadne si rozdil stahnout od toho, kdo chybu zavinil).
Pokud jste jiz za zbozi zaplatil, tak jste s Alzou automaticky uzavrel kupni smlouvu.
Kdepak, kupni smlouva je uzavrene objednanim a jeho potvrzenim.
-
Pokud jste jiz za zbozi zaplatil, tak jste s Alzou automaticky uzavrel kupni smlouvu.
Jenze to nic neznamena.
Pokud je cena zboží výrazně mimo jakékoliv obvyklé limity ceny pro výrobek, k němuž se vztahuje, může se ze strany prodávajícího jednat o neúmyslnou chybu. Kupujícímu lze v takovém případě, kdy je u zboží místo několikatisícové částky uvedena cena pouze ve stokorunách, doporučit, aby se před objednávkou ujistil (poslat dotaz, zavolat), zda tato cena skutečně platí
radí Miloslava Fléglová, tisková mluvčí České obchodní inspekce.
zdroj: http://www.lupa.cz/clanky/televize-za-321-kc-musi-vam-e-shop-prodat-zbozi-i-kdyz-se-fatalne-spletl-v-cene/
tak to asi vše vyřešilo....nebo ne? 3lo o HD kameru do auta, původní cena 3900,- pro mě 200 cca
-
Jeste pripodotknu, KAZDEJ alespon trochu normalni ekonomickej system, kontroluje ceny vuci nakupnim uz pri jejich zadavani. Bezny nastaveni pak byva, ze marze pod 10% se uz povazuje za ztratovou (bez ohledu na to co se s oblibou probira kolem 3% za IT a podobny blaboly), a vygenerovani takove ceny nejen ze upozorni zadavatele, ale vetsinou taky zacne posilat maily vsude mozne.
Takze podobna vec neni o chybe zadavatele, ale o vadnem nastaveni systemu.
-
Tak teď mi z alzy došel další emajl :
Vážený zákazníku,
dovolte nám, abychom se ještě jednou omluvili za problémy vzniklé chybně zobrazenou cenou zboží v našem e-shopu. Tato situace, která nás velmi mrzí, vznikla chybou systému. Vámi vybrané zboží se tak mohlo na určitý okamžik v nabídce zobrazit s nereálnou cenou. Jako poděkování za Vaše pochopení od nás přijměte kompenzaci ve formě 10% slevy na nákup u Alza.cz, který Vám doručíme zdarma. Nabízíme Vám jednu z níže uvedených možností: a) v případě, že máte zájem o objednané zboží, nabízíme Vám slevu ve výši 10 % z ceny objednaného zboží a dopravu zdarma b) v případě, že o zboží zájem nemáte, můžete si vybrat jakýkoliv jiný produkt z nabídky Alza.cz a využít slevu 10 %; zboží Vám doručíme zdarma Nabídka platí do 31. 1. 2015. Zvolenou variantu nám, prosím, zašlete v odpovědi na tento e-mail. Děkujeme za pochopení. S úctou
Michaela Petrů Zákaznický ombudsman Alza.cz
Jako 10% to se zatím nepředali.
-
Mas smulu. Mozna bys to mohl jeste uhrat kdybys hral dementa a predstiral, ze jsi myslel ze cena odpovida. Tim, zes to sem napsal ses usvedcil zes chtel zneuzit chyby a alzu "nachytat". Alza ti akorat tak na*ere a podle me je to spravne.
-
Viz vyjádření obchodní inspekce výše - pokud je cena špatně o "uvěřitelnou slevu", tak obchod proběhnout musí. Pokud se ale jedná o zjevný omyl, což kamera do auta za 200,- je, tak je obchod neplatný.
Takže bych vzal 10% a byl rád, že jsem ušetřil ;)
j: Jenže tady šlo nejspíš o to, že někdo zadal blbě už tu nákupní cenu (respektive kurs cizí měny). Na to ti žádná kontrola marže nepomůže.
-
b) v případě, že o zboží zájem nemáte, můžete si vybrat jakýkoliv jiný produkt z nabídky Alza.cz a využít slevu 10 %; zboží Vám doručíme zdarma
Jako 10% to se zatím nepředali.
No vidíš, můžeš na tom vydělat ještě víc, než kdybys na objednávce trval.
-
b) v případě, že o zboží zájem nemáte, můžete si vybrat jakýkoliv jiný produkt z nabídky Alza.cz a využít slevu 10 %; zboží Vám doručíme zdarma
Jako 10% to se zatím nepředali.
No vidíš, můžeš na tom vydělat ještě víc, než kdybys na objednávce trval.
ano za předpokladu ze bych udělal nakup za cca 38k tak by se mi jejich 10% aji vyplatilo no :-D oproti té chybě, nemluvě o to že na netu se dají najít kupony na slevu 200kč třeba na při nákupu nad 2k....
-
Jeste pripodotknu, KAZDEJ alespon trochu normalni ekonomickej system, kontroluje ceny vuci nakupnim uz pri jejich zadavani. Bezny nastaveni pak byva, ze marze pod 10% se uz povazuje za ztratovou (bez ohledu na to co se s oblibou probira kolem 3% za IT a podobny blaboly), a vygenerovani takove ceny nejen ze upozorni zadavatele, ale vetsinou taky zacne posilat maily vsude mozne.
Takze podobna vec neni o chybe zadavatele, ale o vadnem nastaveni systemu.
Spíš někdo zadal do systému už nákupní cenu v € místo Kč.
-
Jako 10% to se zatím nepředali.
Jak nepředali? Ty nic nenabízíš a něco chceš? A za co? Aha, já zapomněl, že v ČR se podobné věci řeší trochu nestandardně. OMG.
-
Jako 10% to se zatím nepředali.
Jak nepředali? Ty nic nenabízíš a něco chceš? A za co? Aha, já zapomněl, že v ČR se podobné věci řeší trochu nestandardně. OMG.
Dejme tomu že díky jejich chybě jsem mohl ušetřit víc, a dejme tomu že jsem mel objednané dvě kamery atd atd....
-
Mas smulu. Mozna bys to mohl jeste uhrat kdybys hral dementa a predstiral, ze jsi myslel ze cena odpovida. Tim, zes to sem napsal ses usvedcil zes chtel zneuzit chyby a alzu "nachytat". Alza ti akorat tak na*ere a podle me je to spravne.
Za předpokladu, že lze dokázat, že příspěvek napsal skutečně on a ne nějaký závistivec z blízkého okolí, aby připravil dotyčného o výhodnou koupi.
-
V televizi pořád slyším od mimozemšťana "slevy až 70 %" apod., tak proč neuvěřit, že něco výrazně zlevnili? Kdo zná běžnou cenu nějaké kamery, když jsou levnější a dražší?
(o férovosti nemluvím, Alza rozhodně fér není - třeba ty propagované "slevy", které vůbec slevy nejsou)
-
Jako 10% to se zatím nepředali.
Jak nepředali? Ty nic nenabízíš a něco chceš? A za co? Aha, já zapomněl, že v ČR se podobné věci řeší trochu nestandardně. OMG.
Dejme tomu že díky jejich chybě jsem mohl ušetřit víc, a dejme tomu že jsem mel objednané dvě kamery atd atd....
Kdyby se na ní nepřišlo, tak určitě, ale pokud se na to přišlo, tak ti nemuseli dát nic. Fakt bych chtěl v ČR mít obchod a nejlépe eshop. To musí být pecka :D
-
Tak jsem jim napsal odpověď na emajl od Ombudsmana, a teď čekám no....
-
Každej může udělat chybu. V případě kdy se očividně jedná o jasnou chybu eshopu kterou chce někdo vychcaně využít by kupec u soudu prohrál s odůvodněním, že jeho požadavek je proti dobrým mravům a slušnému jednání. A já osobně si myslim, že člověk který se o zneužití bycy druhého je prase.
-
Mas smulu. Mozna bys to mohl jeste uhrat kdybys hral dementa a predstiral, ze jsi myslel ze cena odpovida. Tim, zes to sem napsal ses usvedcil zes chtel zneuzit chyby a alzu "nachytat". Alza ti akorat tak na*ere a podle me je to spravne.
Za předpokladu, že lze dokázat, že příspěvek napsal skutečně on a ne nějaký závistivec z blízkého okolí, aby připravil dotyčného o výhodnou koupi.
Tak to by byl veli promyšlený zločin. Nikdo nemusí nic dokazovat. Zboží označí jako nedodatelné, odůvodní to tím že bylo při balení poškozené a je hotovo. Na jednu stranu je nějaká tisícovka pro alzuvnic, na druhou stranu bych z principu nevyjednával.
-
Jako 10% to se zatím nepředali.
Jak nepředali? Ty nic nenabízíš a něco chceš? A za co? Aha, já zapomněl, že v ČR se podobné věci řeší trochu nestandardně. OMG.
Dejme tomu že díky jejich chybě jsem mohl ušetřit víc, a dejme tomu že jsem mel objednané dvě kamery atd atd....
Kdyby se na ní nepřišlo, tak určitě, ale pokud se na to přišlo, tak ti nemuseli dát nic. Fakt bych chtěl v ČR mít obchod a nejlépe eshop. To musí být pecka :D
Ano. Můžeš dávat lidem z cizích zemí vyšší ceny a ještě se tu s tebou lidi budou bavit.
http://www.abclinuxu.cz/blog/DutaVrba/2014/9/alza-jde-do-evropy-za-nizsi-ceny-nez-v-cr
-
Jako 10% to se zatím nepředali.
Jak nepředali? Ty nic nenabízíš a něco chceš? A za co? Aha, já zapomněl, že v ČR se podobné věci řeší trochu nestandardně. OMG.
Dejme tomu že díky jejich chybě jsem mohl ušetřit víc, a dejme tomu že jsem mel objednané dvě kamery atd atd....
Kdyby se na ní nepřišlo, tak určitě, ale pokud se na to přišlo, tak ti nemuseli dát nic. Fakt bych chtěl v ČR mít obchod a nejlépe eshop. To musí být pecka :D
Ano. Můžeš dávat lidem z cizích zemí vyšší ceny a ještě se tu s tebou lidi budou bavit.
http://www.abclinuxu.cz/blog/DutaVrba/2014/9/alza-jde-do-evropy-za-nizsi-ceny-nez-v-cr
Pardon. Samozřejmě mám na mysli nižší ceny pro cizince než pro lidi z ČR.
-
Také jsem byl jeden z těch, kteří objednali zboží se slevou 97%. No co, ty 4 stovky mi za tu legraci stojí...
Stejné emaily, do 2 dnů vráceny peníze na účet a nabídka 10% slevy s odkazem, že na ten daný mail mám odpovědět, zdali chci objednané zboží s 10% slevou nebo jestli chci 10% na jiný nákup. Autor mailu je "klientský ombudsman" - toto označení mi přijde skutečně směšné...
Odpovídám na mail ombudsmanovi a ehle přichází notifikace, že moje odpověď "was deleted without being read on Monday, January 12, 2015 6:00:22 AM"
Vynikající přístup... Bylo mi od začátku jasné, že zboží nedostanu. Komunikace z mé strany slušná a vstřícná. Ani jsem žádnou slevu nechtěl. Na 10% slevu jim skutečně kašlu, utratil jsem u Alzy v prosinci cca 20tis Kč a žádnou slevu jsem nedostal, tak co bych chtěl teď. Byl jsem jen zvědavý, jak se k tomu celému postaví.
Kdyby mi někdo napsal, že zboží nelze doručit vzhledem k ...blabla... omlouváme se a těšíme se na další spolupráci. Neřekl bych ani slovo, ale hrát si na komunikaci a maily mazat bez přečtení? Tento přístup mě skutečně zaráží...
-
Já kdysi objednal chladič Accelero X2 (http://pctuning.tyden.cz/ilustrace2/stefek/Accelero_X2/accelero1.jpg). Na Alzu jsem šel omrknout větráčky a v sekci "Chlazení" jsem dal řadit dle ceny (větráčky patří emzi nejlevnější věci sekce) a tohle bylo úplně nejlevnější, co vůbec měli. Tak jsem to objednal a že bude zadek, až si pro to přijdu a budou chtít 10x tolik. No a dodnes se mi doma válí Accelero X2 (tedy pasiv s heatpipes a PWM větráčkem), za kterej jsem dal 34 Kč ;D
Jo, chybí mi k němu grafika (na kterou je přesně dělanej), ale získal sjem za pakatel celkem výkonnej a celkem tichej chladič, kterej lze napasovat dle potřeby na cokoliv :-)
Vzhledem k době, kdy jsem to koupil, lze s jistotou tvrdit, že to na ně nejspíš vypadlo ve skladu ze starý krabice, tak se rozhodli to prodat alespoň tak (tu grafiku už doma asi moc lidí nemělo).
-
všem co objednali doporučuji přečíst tento článek a následně asi na dodání objednaného zboží trvat
http://mobil.idnes.cz/alza-prodavala-iphone-6-velmi-levne-dtp-/mob_tech.aspx?c=A150113_144415_mob_tech_LHR#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box
-
To snad nikdo dělat nebude ::)