K čemu školy?

Re:K čemu školy?
« Odpověď #255 kdy: 29. 05. 2014, 14:18:40 »
Učení se komplexní gramatice pochopitelně podporuje schopnost přemýšlet obecně.
Plus ještě to, že "významové sítě" (nevzpomenu si teď, jak se tomu správně říká) - prostě ty koncepty propojující jednotlivá slova, jsou našemu světu už docela vzdálené, to vyžaduje hodně přemýšlení, zkoumání reálií atd. Zkoumal jsem třeba jednou (bez znalosti Řečtiny :) nějaké nuance v řeckém textu Nového zákona a byl to hodně jiný svět, hodně mě to posunulo... O takové hebrejštině a jejím významu pro talmudistickou logiku a moudrost už ani nemluvě - to musí být masakr, o kterým se nějakému studentu matiky ani nezdá... (btw, jakýsi rabín řekl, že je škoda, že se Einstein pustil do té fyziky - mohl by z něj býval být parádí talmudista ;)


bezprizorny

Re:K čemu školy?
« Odpověď #256 kdy: 29. 05. 2014, 16:43:19 »
Učení se komplexní gramatice pochopitelně podporuje schopnost přemýšlet obecně.
btw, jakýsi rabín řekl, že je škoda, že se Einstein pustil do té fyziky - mohl by z něj býval být parádí talmudista ;)

Nepotvrdzuje práve toto významnosť teórie?

Nakej Franta Novak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #257 kdy: 29. 05. 2014, 17:07:09 »
Učení se komplexní gramatice pochopitelně podporuje schopnost přemýšlet obecně.
btw, jakýsi rabín řekl, že je škoda, že se Einstein pustil do té fyziky - mohl by z něj býval být parádí talmudista ;)

Nepotvrdzuje práve toto významnosť teórie?

Ne, protoze nedokazal opravit fresku v kostele. Ale krasne jsme se odchylili od porovnavani uspechu v zivote s a bez skoly k vzajemnemu poplacavani se po ramenou nad nejakymi sociologickymi srackami, asi je to zajimavejsi nez Eulerovo cislo, tak hlavne ze jsou spokojeni ale porad mi nikdo neodpovedel, co sam mysli pod pojmem teorie a co si on sam predstavuje pod pojmem praxe.

Pro me je praxe bastleni webu v PHP, mlaceni dotazu v databazich a psani parseru.
Teorie je pro me matematika a logika se vztahy tak nejak obecne, proste, kdyz potrebuju dobre vygenerovat vhodne rozdistribuovana zavazi, aby uceni trvalo co nejkratsi dobu a bylo presnejsi, hodi se ta matematika, usetri to spoustu pokusu bud a nebo naprazdno.

Re:K čemu školy?
« Odpověď #258 kdy: 29. 05. 2014, 17:28:31 »
ale porad mi nikdo neodpovedel, co sam mysli pod pojmem teorie a co si on sam predstavuje pod pojmem praxe.
Z toho si nic nedelej, mne taky ne. Nejspis teda teorie je to, co je dulezite, protoze to je dulezite a kdyby to dulezite nebylo, tak by se to neucilo a kdyby se to neucilo, tak by byla skola ucnak.

Nakej Franta Novak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #259 kdy: 29. 05. 2014, 17:37:32 »
ale porad mi nikdo neodpovedel, co sam mysli pod pojmem teorie a co si on sam predstavuje pod pojmem praxe.
Z toho si nic nedelej, mne taky ne. Nejspis teda teorie je to, co je dulezite, protoze to je dulezite a kdyby to dulezite nebylo, tak by se to neucilo a kdyby se to neucilo, tak by byla skola ucnak.

No, dulezite nedulezite, je dobre umet napsat parser, nabastlit web a hodit si k tomu jednoduchou databazi uzivatelu ale to jsou spise okrajove okrasne veci (pro me), bez matematicke teorie bych tezko delal, to co delam a pak by my ten web s databazi a zpracovavac vstupu byl k h*vnu, protoze bych nemel to jadro. Jako, je dobre umet se prezentovat, artikulovat ale to jsou spise okrajove okrasne veci, proste, kdyz nemate vykoumanej kapacitni display do iPhonu, je vam to k h*vnu.


Re:K čemu školy?
« Odpověď #260 kdy: 29. 05. 2014, 19:19:32 »
proste, kdyz nemate vykoumanej kapacitni display do iPhonu, je vam to k h*vnu.
Tak jasně, protože kdo ví, kde má čmelák žihadlo, tomu nejsou kalhoty nikdy krátké!

Nakej Franta Novak

Re:K čemu školy?
« Odpověď #261 kdy: 29. 05. 2014, 19:43:47 »
proste, kdyz nemate vykoumanej kapacitni display do iPhonu, je vam to k h*vnu.
Tak jasně, protože kdo ví, kde má čmelák žihadlo, tomu nejsou kalhoty nikdy krátké!
Samozrejme, mysleno stylem "muzete leda tak bastlik webovky za par tisic ale na skutecny prachy holt tu teorii a vyzkum potrebujete"

Re:K čemu školy?
« Odpověď #262 kdy: 29. 05. 2014, 20:19:12 »
proste, kdyz nemate vykoumanej kapacitni display do iPhonu, je vam to k h*vnu.
Tak jasně, protože kdo ví, kde má čmelák žihadlo, tomu nejsou kalhoty nikdy krátké!

Wow.  :)

Re:K čemu školy?
« Odpověď #263 kdy: 30. 05. 2014, 09:50:08 »
Tak jasně, protože kdo ví, kde má čmelák žihadlo, tomu nejsou kalhoty nikdy krátké!

Asi jsem natvrdlý, ale tenhle citát mi hlava nebere. Mohl by mi jej někdo vysvětlit?

TomasVoracek

Re:K čemu školy?
« Odpověď #264 kdy: 30. 05. 2014, 10:08:09 »
To mas blby. Jasnejsi uz to byt ani nemuze  ;D

Re:K čemu školy?
« Odpověď #265 kdy: 30. 05. 2014, 13:05:32 »
To mas blby. Jasnejsi uz to byt ani nemuze  ;D

Dobře trochu to rozpitvám, samice a dělnice čmeláků žihadla mají, ale bodají jen velmi výjimečně, jen jednou jsm byl bodnut a to čmelákem rokytovým, Zahradní slavnost ani Světáky nezznám a neviděl jsem a citáty od Dalího jsou vesměs nesmyslné.

Víc o tom fakt nevím, a jediné co mi z toho vyplývá, že ten citát blbost (a tenhle koment asi taky, ale co už, je pátek, vzhledem k tomu, že budu mít teď trochu více práce - škola a změna práce, tak se na víkend vypnu, vlastně jsem se vypl už teď).

Re:K čemu školy?
« Odpověď #266 kdy: 30. 05. 2014, 14:16:10 »
a jediné co mi z toho vyplývá, že ten citát blbost
Milý synu! Jádrem národa jsou střední vrstvy. A proč? Kdo se hádá o komáří řešeto, nemůže tančit s kozou u Podmokel! Jaroš vždycky říkal – život, to je nepopsaná kniha. Ty opravdu nevíš, co do ní napíšeš?

Nebo si snad myslíš, že je možné střílet káňata, a mít přitom v Berouně maštal?

Tak vidíš!


.

Re:K čemu školy?
« Odpověď #267 kdy: 30. 05. 2014, 14:39:11 »
Nebo si snad myslíš, že je možné střílet káňata, a mít přitom v Berouně maštal?
Při rozumné míře automatizace a diverzifikace bych neměl problém ani se pštrosy.

Re:K čemu školy?
« Odpověď #268 kdy: 30. 05. 2014, 14:43:43 »
Při rozumné míře automatizace a diverzifikace bych neměl problém ani se pštrosy.
Technika – tomu říkám slovo do pranice! Tvrdím totiž, že žijeme v technickém století: magnet – telefon – magnet – o tom se nesnilo ani Vernerovi!

Re:K čemu školy?
« Odpověď #269 kdy: 30. 05. 2014, 15:04:39 »
Při rozumné míře automatizace a diverzifikace bych neměl problém ani se pštrosy.
Technika – tomu říkám slovo do pranice! Tvrdím totiž, že žijeme v technickém století: magnet – telefon – magnet – o tom se nesnilo ani Vernerovi!

Já to tušil!
Ale pořád mi není jasné, proč Šemík uháněl k Radotínu, zatímco Horymír uháněl k Neumětelům?