public void restart() // konec hry a začátek hry (smazání skóre)
{
ulozeniDoSouboru();
timer1.Enabled = false;
MessageBox.Show("Had umřel");
skoreHadaLabel.Text = "0";
skoreHada2Label.Text = "0";
zacatekHryLabel.Text = "Pro začátek hry stiskněte mezerník";
P1NastaveniHada = new NastaveniHada();
P2NastaveniHada = new NastaveniHada(250, Color.Blue);
Určitě si všimnete co tato metoda děla, prostě když jeden z hráču umře, vyvolá se tato metoda, ukončí se timer msg box -> vynulovaní a znovu vytvoření hráčů. Ale to skore se kterým skončili se smaže jen v moment kdy vyskočí msg box a potom se vrátí do stavu, než se hra ukončila...
public void ulozeniDoSouboru()
{
string path = @"data.txt";
// This text is always added, making the file longer over time
// if it is not deleted.
string createText = skoreHadaLabel.Text + Environment.NewLine;
File.AppendAllText(path, createText);
}
Potřebovla bych aby se to skore z těch 2 labelu ulozilo do souboru, ale uz ne znovu načetlo do tech labelu na zacatku nove hry...