A toto staci grepnut v logoch a hned je tu nejaka asociacia - napr. s menom.
1. není to běžná praxe dnešních vebů. Identita se obvykle udržuje pomocí ID, který je někdy v url, ale většinou v cookie, ke které se reklamní systém nedostane.
2. reklamka nemá přístup k "logům", jak píšeš. Maximálně by si mohla login vytáhnout z url pomocí javascriptu - a to by musela dělat pro každý jednotlivý web zvlášť, protože každý má ten login na jiné stránce.
3. není to asociace se jménem. Je to asociace s nějakým řetězcem, který s nějakou pravděpodobností může jméno obsahovat a ty nevíš, který obsahuje a který ne.
4. jméno neidentifikuje osobu.
5. takováhle pofiderní data vyčistit jsou přesně ty velké náklady, o kterých jsem psal.
A este tak mimochodom - takato asociacia ani velmi nie je treba - casto staci, ze teraz zobrazujeme reklamu pre niekoho, koho by to mohlo zaujimat.
No vždyť to celou dobu říkám - reklamky nemají důvod někoho ztotožňovat, jim je jedno, komu tu reklamu podstrčí. I kdyby nakrásně chtěly porušovat zákon, tak k tomu prostě nemají motivaci, nedává to ekonomický smysl.
Ako som pisal vyssie - to asi nikto nikomu nedokaze. Ale to nehovori nic o neexistencii*.
*toto mi zacina pripominat dokazy o ne/existencii transcendentna - este chyba poriadny FLAME
Ale vůbec ne. Bavíme se o tom, že má někdo paranoiu z toho, že by někho mohl ztotožnit identifikaci prohlížeče s konkrétní osobou a tu poté kontaktovat jinou formou než přes prohlížeč. Takže žádám o tři kauzy, kdy někdo dělal telemarketing na základě věcí, které zjevně nemohl zjistit jinak než z prohlížeče. To je přece úplně snadno dokazatelné - telemarketér prostě ty údaje nemohl získat jinou cestou než z prohlížeče.
Dám ti nápovědu - reklamní systém, který by se toho dopustil, by ze dne na den skončil a nikdo by od něho už žádnou reklamu nikdy nevzal.