reklama

UPC a ukončení smlouvy

peter

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #90 kdy: 30. 06. 2014, 20:16:08 »
Mne na tom ciscu čo rozdávali na Slovensku po niekoľkých mesiacoch zakázali webinterface. Nie že by ma tam zaujímalo niečo iné ako zašumenie linky, ale netrápi ma to až toľko.

reklama


brk

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #91 kdy: 30. 06. 2014, 20:46:02 »
Já mám Technicolor, veřejnou ip adresu samozřejmě mám, nemám bridge mód, DMZ nemám, porty přesměrovávám přes webové rozhraní.

Ten Technicolor je taky kousek. Nevzpomínám si na žádnou jinou domácí krabičku s DHCP serverem, ve které by nešlo nastavit DHCP rezervace. To umí snad i ty největší no name sračky.

A tohle mi to píše už cca 2 - 3 týdny. "A user has already logged in. Only one session is allowed at a time." Udělal jsem chybu, že jsem se neodhlásil a jen zavřel prohlížeč. Time out tomu nic neříká. Nutné klasiky vypnout a zapnout.

nazir

  • ***
  • 110
  • SNAFU
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #92 kdy: 30. 06. 2014, 21:52:14 »
Jo, přesně tuhle srágoru (wifi technicolor) jsem jim vracel a vzal si ten obyčejný modem.
Na tom technicoloru nešlo jednak zapnout bridge mód na switchi (respektive šlo to, ale modem se okamžitě rebootnul a natáhnul si znovu od UPC konfig bez bridge), takže mi bylo houby platné, že mám od UPC k dispozici víc veřejných IP -- firewall, wifi router i VoIP získaly privátní adresy.  Druhak jsem nemohl ani protunelovat IPv6, bo ta škatule nepropustila do DMZ ten protokol 41... 
Třeťak, přesně jak píše ID brk, dělal zagorku při neodhlášení se...
Na druhou stranu alespoň uměl posílat hlášky na vzdálený syslog a fungovalo mu to webové rozhraní (i když toho moc nenabízelo).
Tohle jediné mne na UPC opravdu sere (nějaké cenové zvýhodňování nových zákazníků proti těm starým už mi žíly netrhá).  Tady u nás ty rozvody ještě dělal DKM, než ho UPC koupilo, takže to tu běží víceméně spolehlivě, ergo na výpadky a nestabilitu si taky stěžovat nemůžu...

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #93 kdy: 01. 07. 2014, 09:40:40 »
Já mám Technicolor, veřejnou ip adresu samozřejmě mám, nemám bridge mód, DMZ nemám, porty přesměrovávám přes webové rozhraní.

Ten Technicolor je taky kousek. Nevzpomínám si na žádnou jinou domácí krabičku s DHCP serverem, ve které by nešlo nastavit DHCP rezervace. To umí snad i ty největší no name sračky.
[/font]

Já jsem s ním velice spokojen. DHCP rezervace tam samozřejmě nastavit lze. Na mac adresu stolního pc mám nastaveno, protože ho používám jako server.

[/font]
A tohle mi to píše už cca 2 - 3 týdny. "A user has already logged in. Only one session is allowed at a time." Udělal jsem chybu, že jsem se neodhlásil a jen zavřel prohlížeč. Time out tomu nic neříká. Nutné klasiky vypnout a zapnout.
To ti píše protože se snažíš nalogovat přes wifi nikoliv přes kabel.

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #94 kdy: 01. 07. 2014, 09:43:46 »
Jo, přesně tuhle srágoru (wifi technicolor) jsem jim vracel a vzal si ten obyčejný modem.
Na tom technicoloru nešlo jednak zapnout bridge mód na switchi (respektive šlo to, ale modem se okamžitě rebootnul a natáhnul si znovu od UPC konfig bez bridge), takže mi bylo houby platné, že mám od UPC k dispozici víc veřejných IP -- firewall, wifi router i VoIP získaly privátní adresy. 
[/font]
Jo, to je známý problém u tohoto modemu, možná je už to opraveno. Jak jsem psal, bridge mód jsem nikdy nepotřeboval.


[/font]
Druhak jsem nemohl ani protunelovat IPv6, bo ta škatule nepropustila do DMZ ten protokol 41... 
To bude asi chyba mezi klávesnicí a židlí.


brk

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #95 kdy: 01. 07. 2014, 18:29:33 »
Já jsem s ním velice spokojen. DHCP rezervace tam samozřejmě nastavit lze. Na mac adresu stolního pc mám nastaveno, protože ho používám jako server.
Kde? V menu jsem to nikde neviděl a v nějakém fóru jsem jen našel zmínku, že to nejde.

To ti píše protože se snažíš nalogovat přes wifi nikoliv přes kabel.
Není tomu tak, jsem na kabelu. V cestě to má akorát jeden switch.

radek

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #96 kdy: 01. 07. 2014, 20:36:54 »
Bridge nastavit jde

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #97 kdy: 02. 07. 2014, 03:30:14 »
Já jsem s ním velice spokojen. DHCP rezervace tam samozřejmě nastavit lze. Na mac adresu stolního pc mám nastaveno, protože ho používám jako server.
Kde? V menu jsem to nikde neviděl a v nějakém fóru jsem jen našel zmínku, že to nejde.

To ti píše protože se snažíš nalogovat přes wifi nikoliv přes kabel.
Není tomu tak, jsem na kabelu. V cestě to má akorát jeden switch.



brk

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #98 kdy: 02. 07. 2014, 06:39:30 »


Teď se do toho krámu nedostanu z důvodu popsaného výše, nicméně na tohle si vzpomínám taky. Tohle není DHCP rezervace ve významu, který se v praxi běžně používá, tedy že si v nastavení DHCP serveru navolím kombinaci MAC a IP adresy a zařízení s danou MAC dostane od DHCP vždy stejnou IP.

Tenhle výpis pouze ukazuje, že v sítí jsou krom klientů s dynamicky přidělenou IP i klienti, kteří ji mají natvrdo nastavenou staticky. Tohle mě sice teoreticky uchrání před kolizí v sítí, že mi DHCP nepřidělí adresu, kterou už jsem obsadil staticky, ale to je asi tak vše. Bez toho bych se zrovna obešel, ořezal bych si rozsah přidělovaných adres a kolize by nevznikla stejně.

beer

  • *****
  • 719
    • Zobrazit profil
Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #99 kdy: 02. 07. 2014, 07:32:24 »
Ano, to myslím rovněž funguje, ale ono stačí nastavit čas pronájmu z původní hodnoty na vyšší, já jsem nastavil rok. Na tom obrázku je staticky nastavená adresa na PC jenom jedna (192.168.0.11). Druhá adresa je mobilu, který získává IP adresu dynamicky z DHCP.
Uznávám, že většinou se řeší rezervace ip adresy editovatelně, zde se to editovat nedá, ale nicméně dosáhnu pro mne stejného výsledku => můžu mít server nebo klienta na určité ip adrese a nemusím se bát, že nějaké jiné zařízení tu ip adresu dostane přidělenou.


Naopak si říkám, že tento způsob je vlastně lepší, protože člověk nemusí přepisovat MAC adresy. Už se mi párkrát stalo, že jsem přepsal MAC adresu špatně a pak jsem hledal, proč nejde net. U Technicoloru se to nestane.

Jarda Strach

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #100 kdy: 25. 01. 2016, 23:07:59 »
klasickou měsíční výpovědní lhůtu ano 35 dni

Hobbit_CZ

Re:UPC a ukončení smlouvy
« Odpověď #101 kdy: 13. 03. 2018, 23:01:11 »
Dopisy doporučeně, balík pro jistotu s dodejkou.
Pokud jde o jejich špatnou pověst: je otázka nakolik je oprávněná, náhoda to asi nebude - ale když si v diskusi čtu jak různí přispěvatelé diskutují jak to udělat hlavně jinak než je doporučený postup… proč?

Proč? Třeba proto, že jsem dlouhodobě mimo republiku. Objednání služby jde online na pár kliků. Zrušení by mělo jít úplně stejně, posílat poštou něco, když jsem někde na ostrově v Nicarague je opravdu odvaz. Je to zbytečná a nesmyslná buzerace z jejich strany. Pokud jsou schopni uzavřít smlouvu a účtovat uživatele bez papírového podpisu, tak není nejmenší důvod, aby to samé nešlo při zrušení smlouvy.

 

reklama