Střední škola - co se naučit?

houska

Re:Střední škola - co se naučit?
« Odpověď #45 kdy: 16. 05. 2013, 10:21:42 »
Zajimavy je ze se ho nikdo nezeptal co ho bavi ;)
Za sebe muzu rict vykasli se na poucky a delej to co te bavi, ne to co si myslis ze by te nekdy bavit mohlo.

Jestli te ted nebavi matika/fyzika tak to moc na programovani asi nebude. Jaky mas znamky?

Moje zkusenost - na ZS mi matika i fyzika docela bavila, na elektrotechnicky prumce (Uzlabina) jsem delal z matiky reparat a programovani mi totalne zhnusili. Po skole jsem delal technika, pak spravce site a ted delam linux admina v seznam.cz, jsem spokojeny, bavi me to a celkem dobre me to i uzivi.

Preju ti hodne stesti!


eMko

  • ****
  • 456
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Střední škola - co se naučit?
« Odpověď #46 kdy: 16. 05. 2013, 13:19:39 »
opravdu to vypada, ze to vedeni (umyslne?) sabotuje... :-\

Oni to sabotují učitelé, kteří chodí na přednášky nepřipraveni, jsou uspávači hadů, urážejí studenty, neumí mluvit aby to mělo hlavu a patu a na jejichž přednášky proto logicky nikdo nechodí. Nejjednodušší je neúčast na přednáškách svést právě na záznamy, místo toho, aby hledali chybu v sobě. Dva největší šašci (doc. Zendulka a prof. Hruška) jsou ve vedení, proto logicky záznamy z přednášek sabotuje vedení.

popotahovani jednoho studenta kvuli jeho blogu mi prislo nechutne (blog slouzi jako denicek, vzdy je to subjektivni nazor, tak proc by ho nemohl vyjadrit?). no a celkem nedavno vyslo tohle - http://www.latrine.cz/mrd-pardon-miluji-te-me-vut. smutne je, ze me to vubec neprekvapilo...