Hele nemohu ti detailně vysvětlovat všechno... ideální by bylo kdybys někoho k počítači pustil a on by ti spravil. Podívej se kolem sebe, tohle moc na dálkové teoretizování není.
Ten restart je zřejmě způsoben aplikací, které se nadaří řádně dokončit instalaci. Buďto ji dokončí, restaruje se a zjistí že není instalace v pořádku a tak instaluje znovu... Nebo ji nemůže dokončit, restaruje, a zkouší ji znovu. Eventuelně by do toho mohlo být zataženo žurnálování, kdy systém zjistí že transakce jako celek neproběhla dobře, odebere změny a instalátor se pokuší dokončit akci (ale to by jsi pravděpodobně viděl při restartu). Když počítač zatížíte, dokončení instalace pravděpodobně trvá déle.
Takhle na dálku, protože od 23.5 ještě neuběhla dlouhá doba, doporučuji následující.
Varianta 0:
Abyste mohl se systémem vůbec pracovat zkuste příkazem MSConfig (jako správce) zjistit zda instalátor (možná i chybnou službu nebo aplikaci při spuštění) nezastavíte přímo. Tím byste měl po restartu získat klid na práci. Složitější cesty ani nástroje vám doporučovat nebudu.
Také můžete spustit správce úloh (zkuste to klidně napřed jen pod vaším uživateslkým účtem - když ten má problémy) Ctrl+Shift+Esc a zkuste běžící závadný proces shodit.
Varianta 1:
- Zkusit bod obnovy
- Odinstalovat původní antivirus
- Ověřit že ten další antivirus není nainstalovaný
- Zkontrolovat složky obou antivirů (i common a podobné složky) a zůstanou-li nějaké knihovny ověřit, že nejsou v systému zaregistrované (po restartu). kdyžtak odregistrovat
- Vymazat pozůstatky na disku i v registru (jak pro problematického uživatele tak pro lokální počítač). Nezpomenout na "data aplikací".
Varianta 2:
- Odinstalujte pomocí původních instalátorů nebo se zkuste podívat do Install Shieldu (nebo co instalaci spravuje)
Varianta 3:
- Prakticky každý výrobce antiviru má problémy s ostatními antiviry a proto mají speciální odinstalátory. Pokud není takový nástroj na jejich webech veřejně k dispozici, požádejte o něj například mailem.