Databáze adres ČR do DB

Jardaa

Databáze adres ČR do DB
« kdy: 18. 05. 2013, 00:58:35 »
Ahoj narazil jsem na pro mě docela složitou úlohu, v této oblasti jsem začátečník.

Potřeboval bych importovat seznam adres v ČR do své databáze (mysql)

Podařilo se mi dopátrat na stránkách Ministerstva vnitra soubor XML ale nevím, jak ho co nejjednodušeji dostat do databáze. XSLT transformace pohoří na out of memmory. Přímý import se mi také nedaří (LOAD XML LOCAL INFILE 'E:\Downloads\Adresy_CR\adresy.xml' INTO TABLE addresses ROWS IDENTIFIED BY 'nazev') - #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'XML LOCAL INFILE 'E:\Downloads\Adresy_CR\adresy.xml' INTO TABLE addresses ROWS I' at line 1

Pokud existuje někde přímo nějaký tool, který to dokáže exportovat do jiného formátu budu rád za jakékoliv tipy.

Díky za jakoukoliv pomoc
« Poslední změna: 20. 05. 2013, 12:33:13 od Petr Krčmář »


Re:Databáze adres ČR
« Odpověď #1 kdy: 18. 05. 2013, 08:42:38 »
tak proste zvetsi pamet
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Jardaa

Re:Databáze adres ČR
« Odpověď #2 kdy: 18. 05. 2013, 09:01:22 »
Mám 8 266 644 K, z toho nějakých 5 120 000 K volných to je snad dostatečné množství :)

Spíše mám pocit ze to nezvládá starší verze programu XMLspy - mám verzi 2008 novější si prostě kupovat nebudu. Tedy pokud máte doporučení na nejaký jiný tool vhodný pro XSL transformaci, nejlépe opensource budu rád.

Něco v javě typu Netbeans prosím nee trvá to neuvěřitelně dlouho než dokáže s tím souborem pracovat a ani pak to není zázrak. Přece jenom se pohybujeme u docela velkého XML souboru - 49,5 MB (51 934 835 bytes)

Jěště zkouším soubor rozdělit na více částí a zdá se, že je to lepší ale hodně manuální práce, které bych se pokudmožno chtěl vyhnout kvůli automatickým update v budoucnu.

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Databáze adres ČR