Účet s omezeným přístupem v XP

jirka

Účet s omezeným přístupem v XP
« kdy: 23. 01. 2013, 13:31:04 »
Prosím o radu a předem se omlouvám pokud se otázka někomu bude zdát hloupá, nejsem IT odborník. Chtěl jsem kvůli dětem zřídit v XP účet s omezeným přístupem, aby se mi nepřihlašovaly přes účet správce, nelezly do systému a neinstalovaly z netu vše co tam najdou. Po zřízení tohoto účtu s omezeným přístupem a po jeho spuštění mi to píše chybovou hlášku že v aplikaci hdeck via došlo k chybě a proto je nutné ji zavřít. Zjistil jsem, že to souvisí se souborem hdeck.exe a je to něco k ovladači snad zvuku. Když tu hlášku odkliknu, tak počítač normálně běží, ale otravuje to pokaždé při spuštění odklikávat tu hlášku. Nevíte jak to odstranit ? Kolega mi poradil, že zřejmě při spuštění je nějak automaticky spouštěn ten soubor hdeck.exe a ten účet s omezeným přístupem mu neumožní, aby se spustil, ale víc nevím. Díky za případnou radu jak na to.


Avanti

Re:Účet s omezeným přístupem v XP
« Odpověď #1 kdy: 23. 01. 2013, 14:00:25 »
Buď editací registru přes regedit  :) , či raději přes nějaký program (viz níže) zastavit spouštění tohoto programu uživatelem, popřípadě změnit na spouštění systémem, pokud to budě něco, o co stojíte.

http://www.slunecnice.cz/sw/autostart-and-process-viewer/

j

Re:Účet s omezeným přístupem v XP
« Odpověď #2 kdy: 23. 01. 2013, 16:26:27 »
Pokud uvazuju spravne, je to nejaka nesmyslna aplikace od zvukovky => pod adminem pustit msconfig (musi to ovsem byt Procka, v Home to neni ...) a vyhodit z nej automaticky spousteni (a pripadne i dalsich kravincu) - staci zrusit zaskrtitko, lze to kdykoli vratit zpet.

jirka

Re:Účet s omezeným přístupem v XP
« Odpověď #3 kdy: 23. 01. 2013, 17:02:23 »
Pod msconfig jsem v záložce Po spuštění odtrhl políčko u HDeck, restartoval, vyzkoušel účty a vypadá že vše funguje. Díky moc. Nevíte ještě k čemu ta aplikace HDeck vůbec byla ? Zvuk jsem teď zkoušel a funguje.

j

Re:Účet s omezeným přístupem v XP