Tímto ale Bible zakazuje romantickou a divokou lásku. Nechtějte mi tvrdit, že neexistují páry které jsou spolu z čiré přitažlivosti a které se přitom rády oddají všem potěšením které jim jejich těla nabízí.
Pokud jde o to nezkažení se, kdyby holka šla bez odměny s kýmkoliv a vznikly skupinky kde by rituálně šukal každý s každým, tak se taky materiálně nezkazí, protože sex nebude důsledkem touhy po majetku, ale nanejvýš důsledek chtíče.
No ^^^ je spíš narážka na některé sekty minulosti. Každopádně hlavní problém Bible je v tom, že onu panenskou neposkvrněnost předpokládá od mladých děvčat, které se třeba v 17 vdají. Žijeme ale v době, v níž když už se ženská vdává, tak ji často pomalu táhne na 30. Je to proto že dnešní doba vyžaduje aby si každý nejdříve zajistil stabilní příjem, na což je potřeba alespoň trochu úspěšná kariéra. Je to jako s Alenkou v říši divů, kdy musela utíkat aby zůstala stát namístě. Snažíme se běžet proto, abychom nespadli...
V době kdy se v tradiční společnosti holky vdávaly dnes ještě často ani nemají maturitu a pracovní skušenost, muž často sám rodinu neutáhne, teď to bylo ve zprávách že partneři sdílí svůj příjem aby utáhli životní náklady, z nichž značnou část spolknou náklady na bydlení.
V tradiční společnosti bylo téměř každému kdo se narodil přiřčeno právo na kousek půdy, jíž musel obdělávat a která ho živila, takže uživit rodinu nebyl až takový problém. Dnesk pokud oba manželé přijdou o práci, tak své životní náklady prostě neutáhnou, nemají tedy žádné jistoty.
Jinak zákazy sexu před svatbou či jakémukoliv kontaktu s muži jsou podle mě také důsledkem sobectví. V tradičních společnostech kde většina lidí žije na vesnici platí, že jakékoliv zdroje bohatství jsou poměrně omezené, a tak se hodnota kumuluje po několik generací. Proto si vždy otcové zvláště hlídali, aby se jejich dcerunka provdala za někoho kdo přinese další dodatečnou hodnotu. Proto jsou také preferováni synové, protože on budou budoucí strážci nahromaděného bohatství rodiny. Pokud v očích ostatních dojde k jakémukoliv náznaku, že dcerunka by se snad mohla stýkat s nějakým mladíkem (i kdyby to byl OPRAVDU jen kamarád), jedná se o ostudu rodiny, protože její bohatství je v očích ostatních vesničanů ohroženo. To samozřejmě snižuje jejich důvěryhodnost ohledně domluvených sňatků a "fůzí" rodinného majetku, a proto je třeba holku ukamenovat a obnovit tak svou "čest".
Náboženská morálka tak nemá původ v duchovních hodnotách, ale vychází z morálky tradiční vesnice, která je opět založená na kodifikovaném sobectví a tamní materiální základně.