Konfigurace OpenVPN

Semi

Konfigurace OpenVPN
« kdy: 06. 11. 2012, 12:33:57 »
Ahoj,
potřeboval bych poradit s nastavením openvpn. Jsem začátečník v tomhle, takže jsem se přesně držel dle návodu...

Jedná se propojení domácího Pc sNotebookem který je na koleji (mám tam blokované porty, krom 80). IP mám na domácím Pc veřejnou : 178.255.169.254. Postupoval jsem dle tohoto návodu http://muj.pruvodce.info/110020-konfigurace-openvpn-serveru-gateway-do-internetu.html

Řekl bych, že všechny vygenerované klíče mám správně a tam kde mají být... Nejspíš asi bude problém u konfigurace serveru a klienta (to je pro mne španělská vesnice... zkopíroval jsem dle návodu ten text a upravil jsem tam ip domácího pc jak je psáno)
Po spuštění OpenVpn mi ikonka zežloutne a poté mi vyskočí tato tabulka http://postimage.org/image/6onkld12l/

Pomůže někdo?  :-\
děkuju

ratty

Re:Konfigurace OpenVPN
« Odpověď #1 kdy: 06. 11. 2012, 15:04:36 »
Rozhodně sem dodej konfiguraci OpenVPN serveru a klienta, bez toho se asi dál nepohneme, protože se není čeho chytit.

Semi

« Odpověď #2 kdy: 06. 11. 2012, 15:59:00 »
http://2i.cz/4e6985af7c konfigurace klienta a serveru...

jinak je to všechno napsané v tom návodu

díky za pomoc

host

« Odpověď #3 kdy: 06. 11. 2012, 16:33:46 »
ahoj, este by hodne pomohli aj logy servera a klienta

ratty

« Odpověď #4 kdy: 06. 11. 2012, 16:47:26 »
Měl bych k té konfiguraci výhrady, ale dejme tomu, že by to takhle mohlo fungovat.
Předpokládám, že jsi postupoval přesně slovo od slova podle návodu, ale přesto: Zkontroloval jsi, že ti příchozí port 80 k tomu stroji neblokuje firewall? A není tam v trase NAT, to máš tu veřejnou IP konfigurovanou přímo na rozhraní toho stroje co má sloužit jako VPN server? Zkontroloval jsi, že ti Windows služba OpenVPN běží, TAP rozhraní je nahozené a se správnou IP? A co má být vůbec účelem - chceš se "jen" dostat na svůj stroj mimo kolej, anebo chceš všechen provoz směrovat do VPN?