Coding style v týmu

Sten

Re:coding style v time
« Odpověď #30 kdy: 05. 11. 2012, 19:12:19 »
mam tu 2 maniky co delaji na hadoopu. Patlaji to ve vimu v ubuntu a maji 5x mensi pocet naprogramovanych radku denne nez nas standardni javista. Nenechaji si to vymluvit a tak jsem jim dal polovicni plat a na konci roku je vyhodim.

Měřit efektivitu programátora počtem napsaných řádků je jako měřit efektivitu markeťáka počtem slajdů v prezentaci. Ale jestli je cílem mít tam pouze exoty, jejichž kód každou chvíli končí na The Daily WTF, jste na nejlepší cestě ;-)


pete

Re:coding style v time
« Odpověď #31 kdy: 05. 11. 2012, 19:50:14 »
Akoze lenin sa tu z casu na cas objavi, ale pri jeho prispevkoch sa vzdy usmievam. Ako napriek tomu ze som makac a pomerny puntickar, by som neustale zil v strese ze nieco nahodou niekde, a potom ma lenin ukrizuje.

Na jednu stranu sa mi pacia jeho naroky, akoze ano, niekde kde to ma slapat a neni to garazova flakaren, to tak holt asi musi byt, ale na druhu stranu neni to az moc?

Neviem, jednak ten pristup beriem, ale jednak by som ho nad sebou mat nechcel :) je to freak. Vzdy cakam ze pusti nejake vacsie info o sebe, co vlastne v USA robi, ci on je sef / majitel alebo nie, popripade co vlastne sam vie :) ale bohuzial nikdy nic

Franta <xkucf03/>

Re:coding style v time
« Odpověď #32 kdy: 05. 11. 2012, 22:14:16 »
Na jednu stranu sa mi pacia jeho naroky, akoze ano, niekde kde to ma slapat a neni to garazova flakaren, to tak holt asi musi byt, ale na druhu stranu neni to az moc?

Docela vtipný pohled :-) Ve skutečnosti je to přesně naopak – nejlepší zašívárnu člověk najde ve velké firmě. Pokud se chceš flákat, čím větší firma, tím lépe pro tebe. Naopak v garážovkách to moc nejde – taková firma neutáhne lidi, kteří nic nedělají (spíš často  není schopná zaplatit ani ty, kteří pracují) a náklady na byť jediného flákače jsou strašně znát. Jeden flákač v garážovce může rozhodnout o tom, že to majitel vzdá a zabalí. Zatímco tisíce flákačů ve firmách typu Microsoft můžou vesele vegetovat, aniž by si toho někdo všiml – zákazníci (pacienti) jsou na mizernou kvalitu produktů a služeb zvyklí a management má dost svých vlastních problémů.