Proč anonymně? Proč bych ti já měl odpovídat pod svým obvyklým nickem?
24/7 držíme, ale je to ošemetná záležitost!
A) V nočních hodinách operátoři provádí údržbu sítě a až překvapivě často dochází k omezení služeb (několikrát ročně)
B) V budovách nebývá pokrytí 100% a občas dochází k poruchám dostupnosti.
C) Zákazníci mají pocit, že operátor hypnotizuje celou noc telefon a na první zazvonění to vezme, tedy zvoní třeba jen 2x a 3x, což spícího člověka vůbec nemusí vzbudit.
D) 24/7 je koule na noze! Člověk nemůže jít ani na záchod, aniž by riskoval, že nějaký hovor propásne. Nejhorší to je třeba o víkendech při sekání trávy atd.
E) Support 24/7 se v 1-2 lidech nedá zajistit, pokud telefon nedáš teda jednateli firmy.
F) Příplatek rozhodně ve výši 100%, kdy polovina jde firmě a polovina zaměstnanci.
G) Pořád platí NBD! Žádné "Zavoláte a začneme to řešit!" V noci se toho moc nevyřeší, operátoři na všech možných linkách chrápou a například ze zkušenosti vím, že problémy nahlášené na O2 se stejně začnou řešit až v 9 ráno! To mám vyzkoušené opakovaně!
Obecně se dá říct: Ano, budete mít servis 24/7, ale negarantovaně, pokud to chcete garantovaně, připlatíte si cca 20 tisíc na našeho nového zaměstnance.
Věř mi, vím o čem mluvím, telefon od šéfa jsem dostal před půl rokem a je to jako koule na noze!