Ahoj,
resim ted jednu otazku, a to sice jak udelat zpracovani nejake naplanovane udalosti.
Pro priklad:
- nejaka herni postava ma 60HP regen za minutu, takze ji mam kazdou sekundu pripsat 1HP
Toto resim tak, ze dopocitavam z doby posledniho updatu celkovy pocet HP bodu, ktere mam postave pricist.
Problem ale nastave v pripade tezsich udalosti, jako napriklad ze hrac ma nejakou spotrebu surovin.
Da se trenovat a v okamziku, kdy trenovani skonci, se mu spotreba potravin zmeni.
V tu chvili bych jiz musel dopocitavat nejprve dobu, kdy mu skoncil trening a z toho pak spotrebu potravin.
O to hur, pokud na teto udalosti bude zaviset i jiny hrac, popripade vice hracu..
Neresil nekdo, jak na to?
Pres crona ani nonstop bezici demony to delat nechci - kvuli slozitosti a mozne nestabilite.
Pro jednodussi pripady me napada pouzit v DB(mysql) stored procedury spoustene kazdou sekundu, ale jinak pro slozitejsi pripady me zadny univerzalni zpusob nenapada.
Dekuji za kazdou prinosnou odpoved..