Zdravím,
potřebuju radu nebo nápad jak v C# udělat screen obrazu a poté uložit ve hře fullscreen.
Zkoušel jsem DirectX jako takový, ale vyskytly se problémy jěště před kompilaci, tak jsem to zkoušel dělat přes SlimDX, script mám napsaný, ale dělá to screen jen na ploše v případě vložení se do hry ztratím device (D3DERR_DEVICELOST) chyba Frameworku, nejspíše proto, protože je hra ve fullscreenu.
Dále jsem zkoušel OpenGL, který mi bohužel dělá screen černý.
Bylo mi řečeno, že by šel ten SlimDX, ale musel bych získat device z jiného procesu (hook apod.), jenže to je na mě trochu složitější.
Další nápad byl při screenování vypnout aero a poté zapnout u Vista+, ale je to rozumné?
Napište mi nějaké nápady, co by bylo nejlepší a jak by jste to řešili Vy. (jedná se o focení v jediné hře a tou je C-S v. 1.6)