HW klíč, autorská práva, licence

HW klíč, autorská práva, licence
« kdy: 08. 12. 2011, 14:07:28 »
Dobrý den,
v problematice IT práva jsem nováček a ještě se v něm neorientuji, proto Vám možná moje dotazy budou připadat triviální nebo na hlavu postavené.

Můj problém tkví v tom, že mám vymyslet řešení následující situace:

Firma,která doposud své programy pouze implementovala, má nabídku prodávat svůj software jako krabicový, ale nelíbí se jí, že neví v čích rukách skončí.

Jako řešení mě napadlo prodávat software s hardwarovým klíčem. Nejsem si ovšem jistá v tomto:

Když nabyvatel dostane hmotné médium se softwarem + hardwarový klíč, vztahuje  se na něj "princip vyčerpání práv", jako u krabicového softwaru? Pokud by se na něj vztahoval, tak by ujednání o zákazu prodeje třetí osobě v licenční smlouvě bylo neplatné?

Doufám, že jsem to napsala srozumitelně:( .

Děkuji


houska

Re:HW klíč, autorská práva, licence
« Odpověď #1 kdy: 08. 12. 2011, 14:38:53 »
tohle je linuxova poradna :) mozna by to spis chtelo jit za pravnikem ;)

Re:HW klíč, autorská práva, licence
« Odpověď #2 kdy: 08. 12. 2011, 15:10:50 »
jééé pardon....sem to zase celý popletla :-[

Re:HW klíč, autorská práva, licence
« Odpověď #3 kdy: 08. 12. 2011, 15:12:05 »
Jak to mám smazat?

Zopper

  • *****
  • 673
    • Zobrazit profil
Re:HW klíč, autorská práva, licence
« Odpověď #4 kdy: 08. 12. 2011, 17:33:22 »
Umístěné je to dobře, autorská práva a podobně se tu řeší opakovaně...

Nicméně toto je opravdu otázka spíš pro právníka, protože málokdo dokáže poskytnout spolehlivou odpověď a ne jen názor.