Tady toto je exemplární případ proč nesahat na zařízení o kterých nic nevím a zeptat se operátora na zapůjčení zařízení v době reklamace, případně co dělat aby Vám šel internet.
Už tolikrát jsem řešil tuto záležitost kdy někdo vyresetoval nastavení zařízení a pak brečel že mu nejde internet a sváděl to na chybu poskytovatele je až k neuvěření. NIKDY NIC NERESETUJTE pokud nevíte jak to nastavit zpět! (všeobecně pro každého kdo by kdy našel tohle téma, není myšleno k zesměšnění dotazujícího s relevantním problémem)
Takže to vaše zařízení je od Cetinu a je to pouze modem. Vstup do nastavení je z vnitřní sítě ZAKÁZANÝ! Nenastavíte tam nic protože je to tak navrženo aby se nic nestalo když na to někdo sáhne. Chvála jim, že při resetu zůstane jejich nastavení jinak by jste si zadělal na daleko horší problém.
Pokud chcete zeptejte se operátora zda Vám zapůjčí náhradní router po dobu reklamace, pokud ne kupte/půjčte si takový který zvládne a nastavte dle rady ho_st (nastavit PPPoE spojení a VLAN 848).
Vytočit PPPoE na windows se mi zdá nepraktické protože je pravděpodobné, že chcete internet na všech zařízeních a ne pouze na jednom PC. Nouzově však možná postačí.
Ten náhradní router ze šuplíku je to co potřebujete nastavit. Napište model nebo mrkněte na nastavení.
Pokud je to model comtrend (stará krabice od O2) tak jej zapojte napřímo pomoci telefoního kabelu do zásuvky na stěně. Je to kombinace VDSL modemu a routeru přednastavená tak, že sice to bude trvat cca 2minuty ale rozběhne se a bude internet. Jestli máte bondovanou linku nevadí, pojede to pouze po jedné lince než se dokončí Vaše reklamace.