Mám Tuxedo (zmíněný InfinityBook Pro 14 v5) a znovu už bych si od nich nic nekoupil. Po půl roce mi začal blikat displej (nějakým způsobem vadný kabel), takže jsem reklamoval. To by až takový problém nebyl. Člověk i dostane předplacený štítek, který jen vytiskne a nalepí na krabici a donese na poštu. Problémy nastaly pak. Ta firma je jeden velký bordel. Notebook se mi vracel z reklamace 2 měsíce, protože se mnou absolutně nekomunikovali, ignorovali velké červené výzvy v průvodním protokolu, ať na balík uvedou moje telefonní číslo, a na podpoře se strašně divili, že mi nikdo od nich neodpověděl na můj e-mail, kde jsem je žádal o sledovací kód balíku, takže se jim notebook vrátil zpátky. Nutno říct, že když ho poslali znovu (a navzdory dalším prosbám opět bez telefonu), tak mi opět žádný kód neposlali a musel jsem je marně urgovat neustále dokola. Naprosto zoufalé. K notebooku nebyl přiložený žádný protokol s informací, co na něm vlastně udělali.
Propadlé tlačítko touchpadu opravit odmítli. Měl jsem jim ho omlátit o hlavu v moment, kdy notebook přišel.
A to nemluvím o tom, že namísto problémů s displejem (který je OK) se notebook nezačne sám nabíjet, i když by měl, totéž když je vypnutý. Když ho uspím a probudím, tak nenaběhne zvukovka, místo restartu se vypne, místo vypnutí zůstane běžet. Žádný z těchto problémů před reklamací neexistoval. Netuším, co s tím dělali. Tuxedo tohle odmítá řešit, prý ať si přeinstaluju systém (upřímně, pochybuji, že to u mého Gentoo bude mít jakýkoli vliv – před odesláním na reklamaci jsem vyndal disk, po vrácení jsem ho tam dal zpátky – přesně 0 změn v systému).
K tomu všemu přičtěme, že ten notebook na člověka řve ČÍNA od okamžiku, kdy vidí krabici, po okamžik, kdy vidí notebook. Jistě, každý notebook bude mít svoje mouchy, do málokterého člověk narve 64 GB paměti, ale prostě Tuxedo ne.
Nicméně pokud by o ten můj někdo měl zájem, můžete mi napsat. ^_^