Laptop Framework DIY - zkušenosti

Re:Laptop Framework DIY - zkušenosti
« Odpověď #30 kdy: 03. 02. 2023, 14:32:50 »
Takže jdu dále vyzkoušet platformu ODR  :D

Citace

To, na co se podnikatel odvolává, je tzv. komerční záruka, kterou uplatňuje za limitovaných podmínek. Zároveň však nevylučuje, abyste využil práva, která Vám dává německé právo.

Bohužel síť Evropských spotřebitelských center nebude moci s mimosoudní rovině pomoci, protože podnikatel, od kterého jste zboží zakoupil (relevantní je údaj na faktuře a v obchodních podmínkách), sídlí v USA. Nemáme tedy partnerské centrum, na které bychom se mohli obrátit.

Nicméně samotný fakt, že se prodejce alespoň "papírově" dle obchodních podmínek řídí německým právem by Vám mohl umožnit zahájit spor pomocí platformy ODR ([Řešení sporů online | Evropská komise (europa.eu)|https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show]) , či se obrátit přímo na německé úřady ochrany spotřebitele. Problém v tomto případě je, že na faktuře je zásilková společnost, nikoliv přímo Vy.

Je mi líto, že pro Vás nemám lepší zprávu.


Re:Laptop Framework DIY - zkušenosti
« Odpověď #31 kdy: 03. 02. 2023, 18:34:18 »
Takže jdu dále vyzkoušet platformu ODR  :D

Citace

To, na co se podnikatel odvolává, je tzv. komerční záruka, kterou uplatňuje za limitovaných podmínek. Zároveň však nevylučuje, abyste využil práva, která Vám dává německé právo.

Bohužel síť Evropských spotřebitelských center nebude moci s mimosoudní rovině pomoci, protože podnikatel, od kterého jste zboží zakoupil (relevantní je údaj na faktuře a v obchodních podmínkách), sídlí v USA. Nemáme tedy partnerské centrum, na které bychom se mohli obrátit.

Nicméně samotný fakt, že se prodejce alespoň "papírově" dle obchodních podmínek řídí německým právem by Vám mohl umožnit zahájit spor pomocí platformy ODR ([Řešení sporů online | Evropská komise (europa.eu)|https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show]) , či se obrátit přímo na německé úřady ochrany spotřebitele. Problém v tomto případě je, že na faktuře je zásilková společnost, nikoliv přímo Vy.

Je mi líto, že pro Vás nemám lepší zprávu.
Ja bych ti mozna jeste jednu radu dal, najdi si to jejich nemecke dic, zjisti jake firme patri a posli te firme dopis. Pokud nepomuze napis mi do zprav a pomuzu ti s tim, mam pravnika v DE.