Školení - kurz počítačové sítě

Školení - kurz počítačové sítě
« kdy: 11. 02. 2022, 17:10:03 »
Čau,
máte někdo dobré doporučení na školení - kurz počítačových sítí? Chci se víc dostat do problematiky od někoho z praxe. Nepotřebuju certifikát, chci se něco naučit. Tady na rootu mají školení Mikrotiku, na které bych šel, ale nejdřív bych se chtěl o sítích víc naučit, hlavně z praxe. Nejlépe od někoho, kdo sítě každodenně řeší. Jak navrhnout malou/velkou síť, použitá zařízení, výhody nevýhody, propojení VPS a onsite serverů (debian), zabezpečení, APčka, vlany, zrychlení, routování, jaký provoz pouštět/nepouštět dovnitř/ven, ... Případně školíte někdo, rád zaplatím 1-2 denní intenzivní kurz, nejlépe osobně Praha. Průběžně studuju knihu Počítačové sítě, ale je to moc podrobná teorie, drobet se v ní topím. Chtěl bych spíš podrobnou praxi, ke které si pak teorii můžu v knize dohledat. Díky.


lime

Re:Školení - kurz počítačové sítě
« Odpověď #1 kdy: 11. 02. 2022, 20:33:20 »
Asi najlepsie je zacat CCNA kurzom. Dobra publikacia je nieco take https://www.martinus.sk/?uItem=65258 Tam sa naucit uplne zaklady delenia sieti, zopakovat si binarnu sustavu atd.

CPU

  • *****
  • 613
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Školení - kurz počítačové sítě
« Odpověď #2 kdy: 11. 02. 2022, 22:36:14 »
Za den si potřebuji vydělat alespoň 7k, když to vezmu jako charitu, tak 5k. Dva dny = 10k.
Pokud ti budou peníze vyhovovat, tak mi napiš.

(Můžeme jet déle než 8 hodin běžného školení, třeba 8 + 2, kdy 8 hodin bychom jeli společně a další dvě bych si dělal svoje a ty ses na mě obracel s tím, co ti nebude jasné. Na cenu to nemá vliv.)
« Poslední změna: 11. 02. 2022, 22:38:48 od CPU »

xyz

  • ***
  • 200
    • Zobrazit profil
Re:Školení - kurz počítačové sítě
« Odpověď #3 kdy: 11. 02. 2022, 23:21:55 »
Za den si potřebuji vydělat alespoň 7k, když to vezmu jako charitu, tak 5k. Dva dny = 10k.
Pokud ti budou peníze vyhovovat, tak mi napiš.