Rad sa poucim, ak to rozvedies.
Ako to vidim z praxe ja.
Linka ma svoje nazvem to limity, a pokial neatakujes 100% toho, co ukazuje modem (Alebo toho, co dokazes namerat) a pocitas s nejakou chybovostou (to je ta rezia), tak to chodi celkom uspokojivo. Je pravda, ze sme neskusali hry, ale primarne a vyhradne RDP (a na to naviazane periferie ako citacky ciarovych kodov, tlaciarne, pl.terminaly). Dslko si zije svojim zivotom v realnom case, musis tu reziu suplovat zanho, kedze kvalita linky sa moze menit. Potom ti to lieta hore-dolu. Ak zalimitujes svoj strop na jeho spodnej dosiahnutelnej hranici, tak je jedno ako linka poskakuje, proste drzi. (nepocitame vyraznu chybovost na linke prekracujucu povedzme 10%, alebo nebodaj uplny signal lost).
(preto nedosiahnes max linky, ale zmieris sa s par percentami dolu na ukor stability).
Bolo uplne jedno, ze dovtedy napr sync Onedrivu vyzral pasmo, a RDP islo do kytek, po nasadeni si RDP chrumkalo, a Onedrive dostal len tolko, co ostalo ...
A ako vravim, na rezervu je viac citlivy Upload. Neposles dostatocne rychlo potvrdenie paketu druhej strane, nedostanes dalsie data - lag ...
Ale mozno sa uplne a celkom mylim ... :-)