Když tak mne opravte, ale jak to chápu já, vybraný NS
104.47.44.8 (na obrázku dole) by měl být pro doménu autoritativní, ale není, proto z něj nepřijde žádná relevantní odpověď (v odpovědi chybí info o A záznamu). NS
104.47.124.8 (na obrázku nahoře) je autoritativní a vše je tudíž v pořádku, očekávaná odpověď dorazila. A díky striktním kontrolám v Postfixu (ze kterých nechci ustoupit, protože je to kladivo na spammery) se e-mail dočasně odmítne, protože má problém s PTR/A záznamem. Obdobnou kontrolu měl i kolega s Ironportem.
Zřejmě mnoho poštovních systémů žádné problémy nezaznamená, pokud tam neběží podobné kontroly a správce si s tím nepohrál nebo na to peče. Pro mne je to jednoznačně chyba na straně MS...
Zkoušel jsem poslat report na
domains@microsoft.com a taky na
msnhst@microsoft.com, ale pochybuju, že to někdo bude číst (adresy jsem vyčetl z whois). Taky jsem chtěl položit dotaz/připomínku na TechNet MS, ale když jsem si založil účet a přihlásil se, dostala mne do kolen hláška "Pokud chcete položit otázku, musíte profil používat více než 30 dnů", což mne dokonale odradilo se tím nadále zabývat... A když se někdo ozve, proč mu přišel e-mail z Office365 až po 365 minutách, mohu jej směle odkázat na tohle vlákno.