Mne len tak napadlo ci neexistuje adblocker postaveny na inom principe nez je blokovanie natiahnutia reklamy, ktore sa lahko detekuje. Princip by bol v tom, ze nechat reklamu stiahnut prip. virtualne aj zobrazit ale blokovat jej zobrazenie cloveku.
To mě taky zajímá, protože by to právě pomohlo s těmi hodně záškodnickými skripty, co prostě běží na pozadí, hlídají, co se děje, jestli se právě uživatel nebrání.... To by právě bylo ještě složitější, muselo by to třeba zkoušet reloadnout stránku s různým stupňěm chováním, testovat, co dělá stránka podle toho , co se jí povolí, zatrhne, zda nedojde ke nějakému podezřelé změně v počtu requestů nebo jejich struktuře ˇkódování... Na tohle by musel být umělá inteligence / strojové zpracování / deep learning / neuronová síť / heurestika
Jasne, uBo, vypnes filtry a pres picker mode vyberes style a upravis aby nebyl obecny tj. aby nebyl display: none, proste aby mu zustali proporce a das mu svoje maskovaci pozadi.
nechat reklamu stiahnut prip. virtualne aj zobrazit ale blokovat jej zobrazenie cloveku.
Virtuálně zobrazit jak by sis to představoval?
Tohle by přesně měly dělat CSS filtry při běžném použití jako
##tads - skryjí element. (Možná to bude chtít vyzkoušet, já zrovna tohle u CSS filtrů nezkoumám.)
Existuje modifikator
subject:remove(), které element odstraní místo skrytí.
Jenže skrytí reklamy teda aspoň je nepřijatelné pro mě, protože řeší jen 1 nebo 2 projevy (že je vidím a pak že je prohlížeč renderuje-spotřebuje ramku na zobrazení - diskutabilní),, neřeší vytěžování připojení a šmírovací /reportovací skripty okolo.
Mimochodem, teď se celkem rozšířily funkce, například akce
*$queryprune=utm_source
$script,header=via:/1\.1\s+google/ (filtrování podle header)
strict3p,