FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu

iko

  • ***
  • 114
    • Zobrazit profil
    • E-mail
FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu
« kdy: 09. 12. 2020, 11:30:04 »
zdravim

skusam si tu freepbx, nainstaloval som, nahodil 2 extensiony. Mam tu jeden grandstream bt200 a jeden sw telefon Linphone. Klapky idu, ide zavolat ale nepocujem druhu stranu. Pri echo teste pocujem tetu co o tom rozprava ale nic co poviem nepocujem.

Kde moze byt problem?
« Poslední změna: 09. 12. 2020, 11:33:34 od Petr Krčmář »


Re:FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu
« Odpověď #1 kdy: 09. 12. 2020, 16:55:15 »
Zoufale malo informaci. Posli logy komunikace, nebo debug vystup..

iko

  • ***
  • 114
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu
« Odpověď #2 kdy: 09. 12. 2020, 18:51:48 »
ktory debug? sip? rtp?

iko

  • ***
  • 114
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu
« Odpověď #3 kdy: 09. 12. 2020, 19:24:03 »
Tak som si skompiloval FreePBX v14, Asterisk v16 na cistom CentOSe (7)a tam mi zvuk ide, ale ked som dal celu distribuciu FreePBX 16 aj 17, tak tam mi zvuk nejde. Hm.

5nik

Re:FreePBX a žádný zvuk z mikrofonu
« Odpověď #4 kdy: 11. 12. 2020, 14:56:26 »
Pokud je jednostranný problém se zvukem, pak za to může většinou:
1) neshoda kodeků - strany se nedokáží shodnout na zvukovém kodeku, případně ústředna neumí mezi kodeky transkódovat (domluví-li si každý klient s ústřednou jiný kodek)
2) síťový problém pro RTP pakety - jeden z klientů (nebo i ústředna) může inzerovat chybnou IP pro poslání audiostreamu či nabídnuté porty blokuje firewall. Lze zjistit analýzou SIP/SDP paketu a následně RTP paketů.