Ztráta záruky při změně OS?

Pavel 'TIGER' Růžička

Re: Ztráta záruky při změně OS?
« Odpověď #30 kdy: 16. 05. 2011, 21:21:23 »
@Ivan nejen peníze dělají jméno firmy a navíc to bylo myšleno v rámci reklamace. A to, pokud zařízení zlobí díky chybě SW a stačí přehrání, tak by to mělo být zdarma. Pravda, mohlo to být asi srozumitelněji napsáno. To je to samé, jako když koupíš telefon bez češtiny a v záruční době je pro něj čeština a ty jí tam chceš, mělo by to být také zdarma. Jinak souhlasím, že za blbost se platí ;-)


smoofy

  • *****
  • 1 059
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Ztráta záruky při změně OS?
« Odpověď #31 kdy: 16. 05. 2011, 23:05:42 »
to E.
Diky takovejm jako jses ty, to na svete nikdy nebude fungovat tak, jak bychom si predstavovali. Jeste si se ani jednou nevyjadril k tematu a jestli ti prijde, ze tve prispevky jsou vtipne, tak nejsou.

E.

Re: Ztráta záruky při změně OS?
« Odpověď #32 kdy: 16. 05. 2011, 23:17:44 »
Lukasi, jses takovej chudak, ze mi ani nestojis za comment, loser!

Kdyby bylo na me, trotle, hledim zjistit skutecny problem vadneho hw, nema-li na to sw zasah vliv...
Ale holt, vetsina si chce jen namastit kapsy, hlavne ty drzkohuby trotlove, za prachy i koleno prevrtat...

Re: Ztráta záruky při změně OS?
« Odpověď #33 kdy: 20. 05. 2011, 09:24:12 »

to Ivo Peterka:
Perfektni implikace. Mohl bych pozadat o blizsi osvetleni tohodle tvzrzeni? Nedava to moc smysl. Kdyz se nekdo ohani obchodnim zakonikem, znamena to, ze nema jasne pravni povedomi o veci?

Ano, znamená. Protože vztahy mezi prodejcem a kupujícím se v případě, že účastníkem obchodu je fyzická osoba, standardně řídí občanským zákoníkem, nikoliv obchodním.

fjed

Re: Ztráta záruky při změně OS?
« Odpověď #34 kdy: 20. 05. 2011, 19:41:14 »
Dal jsem si praci a precetl celou diskuzi ;-)
Rad by jsem upozornil, ze v pripade jakehokoliv zasahu do jakehokoliv vyrobku je treba mit napameti, ze vyrobce vzdy mimojine rika, ze jakykoliv zasah muze provadet pouze osoba opravnena. Zminovalo se telefon vs pocitac. Zkuste si nahrat od fabie jiny software, ziskany bud z internetu ci samo domo a jit reklamovat motor, ze se neuchladil. To stejne muze byt v pripade telefonu ci notebooku.
Asi neznam pripad, ze by servis neresil vadnou desku, kvuli vypnutym ventilatorum. Malokdo si v PC prehrava vlastni BIOS. To ze mate svuj OS, uz nehraje takovou roli, ridici SW je od vyrobce. A pokud si udelate vlastni BIOS a neco odpalite, bud projdete z duvodu seriozniho obchodu/servisu/znacky a nebo to zkouset nebudete, ale to je dano procenty daneho pripadu. Proto plne chapu ze v pripade jakekoliv upravy ridiciho sw (ne systemu) by se zaruka uplatnovat nemela. Ve vetsine pripadu je pro nahrati vlastni ROM do android telefonu vyuzita chyba, kdy se nahraje vlastni bootloader a to je prave onen zminovany krok, to ze dale nahraje ROM dle fantazie uz nehraje roli.
Prave to je ta zaruka, vyrobce ruci za svoji praci, jak HW tak SW, proste za to co jsem si zaplatil. Bohuzel ano, v dnesni, spotrebitelske dobe verim, ze kazda vec muze odejit at ji uzivate jak chcete.
Proto vemte telefon a jdete normalne do servisu a popiste zavadu. Servisni technici jsou vetsinou dost zbehli a poznaji proc prestal fungovat display a nebo se upekl procesor.