1.) Učitelství může (ale nemusí) být brzy zajímavá alternativa. Manželka učí na ZŠ a já bych to dělat nemohl - dnes učitel bojuje s nezodpovědnými rodiči, administrativou, příliš velkou zodpovědností za všechno (dítě neposlouchá pokyny, ale učitel je zodpovědný za to že se mu nic nestane), inkluzí (profláknutý pojem, ale není to legrace), integrací dětí, kteří jsou "v pořádku" ale reálně patří do speciální školy. Nevidíte zde učení? To je až na posledním místě, ale probrat osnovy se musí.
2.) Cokoliv, dokud jste mladý a funguje hlava a máte dost času. Až začnou přítelkyni odbíjet biologické hodiny, další šanci budete mít, až bude potomek po VŠ.
3.) Praxe není špatná, ale Ing. je dnes, s prominutím, každý jouda. Když se podíváte na program Mgr / Ing "Uživatelský software", chce se mi brečet. Kolega tento Mgr dal a už rok není schopen napsat primitivní skript v Pythonu.
4.) Tato škola mi přijde jako zlatý důl, ale konkrétní info nemám. Na Vašem místě (s tímto průměrem na Bc.) bych uvažoval určitě o Mgr/Ing a možná pak doktorandském studiu. Teď to neoceníte, ale později nebudete litovat a praxi doženete na úplně jiné úrovni než Bc, kteří kolikrát musejí vymýšlet kolo. Jestli chcete být kodér (to není programátor), Bc. stačí. Jinak se vzdělávejte jak to jde, dokud můžete.
Edit: Formátování, doplnění