Jednoduchá evidence na webu

Jednoduchá evidence na webu
« kdy: 04. 03. 2019, 09:39:07 »
Ahoj lidi.
Řeším u svého zaměstnavatele zdánlivě banální problém. Evidenci strojů.
Protože se mi to nedaří politicky prostřelit, napadlo mě, na moje náklady, tohle nechat vytvořit. Jako webovou aplikaci. Abych ukázal jak si to představuji. Takové funkční demo.

Každý stroj má inventární číslo
fyzikální vlastnosti, jako je hmotnost, materiál, velikost a několik fotek.
Několik svázaných informací, jako je číslo dílu, které se na něm vyrabí, místo kde se nachází a osobu správce
Každý správce má vidět jen svoje stroje.

Systém musí komunikovat s vnější světem - hromadné importy, exporty. Libilo by se mi to časem rozšířit o Appku do mobilu, kdy jednou za rok správce stroj vyfotí a z GPS se určí místo a odešle do systému (inventura).

Mělo by to být rychlé a zabezpečené.
Napadlo mě používat k authentifikaci Google. Nešlo by to postavit na g-Suite? Je to fakt jednoduchá evidence / správa

Nevíte někdo o něčem hotovém, případně, dáte mi někdo cenovou nabídku na takový systém / spolupráci? Alespoň řádovou. Nedokážu odhadnout jestli by to stálo 5 / 10 / 50 / 100 / 500 / ... tisíc Kč

Díky


Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #1 kdy: 04. 03. 2019, 09:48:31 »
Znie to ako ideálna úloha pre AWS Amplify. Bezpečné, škálovateľné, rýchle, najmodernejšie (pwa frontend, serverless backend), pritom ide o Rapid Application Development.

Viac info tu: https://aws-amplify.github.io alebo u mňa na maile web.developer.ba@gmail.com
« Poslední změna: 04. 03. 2019, 09:50:41 od Wal-De-Mar »

Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #2 kdy: 04. 03. 2019, 10:20:09 »
V GSuite máte Tabulky a Formuláře, které umí vyplněné údaje plnit do tabulky. To by se pro úplně základní evidenci použít dalo. Nad tabulkami je možné dělat i nějaké aplikace, otázka je, zda by to bylo nejlepší řešení.

Pokud byste chtěl GSuite (resp. účet u Googlu) použít jenom pro přihlášení do vlastní aplikace, to je také možné – Google pro přihlašování poskytuje rozhraní.

Karmelos

  • *****
  • 1 038
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #3 kdy: 04. 03. 2019, 10:48:49 »
Tak predne, na jednoduchou evidenci stroju nepotrebujete zadny web, staci excel.
Nicmene, takovahle evidence je celkem k nicemu nez inventura.
Obvykle se evidence stroju resi zejmena kvuli udrzbe -poruchy, opravy, nahradni dily, prevence atp.
A na to slouzi specificke softwary - sveho casu (cca2005) jsem implementoval system od fy A-Plus, do firmy cca 600lidi, 100+ stroju a zarizeni.
Ackoliv vypadaji, ze zamrzli v tom 2005 tak doporucuju projit jejich stranku http://www.a-plus.cz/komplexni--izeni-udrzby.html kvuli nahledu na problematiku jak asi evidence stroju muze vypadat.
Gréta je nejlepší.

Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #4 kdy: 04. 03. 2019, 11:08:14 »
Tohle se mi líbí. Mrknu na to a když tak se ozvu.
Díky

Znie to ako ideálna úloha pre AWS Amplify. Bezpečné, škálovateľné, rýchle, najmodernejšie (pwa frontend, serverless backend), pritom ide o Rapid Application Development.

Viac info tu: https://aws-amplify.github.io alebo u mňa na maile web.developer.ba@gmail.com


Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #5 kdy: 04. 03. 2019, 11:18:24 »
Tohle se mi líbí. Mrknu na to a když tak se ozvu.
Díky

Znie to ako ideálna úloha pre AWS Amplify. Bezpečné, škálovateľné, rýchle, najmodernejšie (pwa frontend, serverless backend), pritom ide o Rapid Application Development.

Viac info tu: https://aws-amplify.github.io alebo u mňa na maile web.developer.ba@gmail.com

V poho. Len keď už, ozvi sa na mail, nie sem.

Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #6 kdy: 04. 03. 2019, 11:59:31 »
Dobrý den,

žádný problém není tak triviální jak se na první pohled zdá :) Naše společnost již takové řešení provozuje pro jednu z největších stavebních firem v Evropě. Nechci tady dělat reklamu, ale co umíme:

  • Nativní mobilní aplikace pro iOS + Android
  • Evidence majetku
  • Vyhledání strojů na mapě
  • Využití iBeacon technologie pro vyhledání a identifikaci stroje v okolí - mobilem si najdete stroj nebo ukáže kde byl naposledy viděn
  • Napojení na GPS data pokud jsou k dispozici (auta, vozový park)
  • Zjistění aktuální polohy stroje podle GPS a iBeaconu v mobilu
  • Podpora regionů, uživatelských práv
  • Sběr požadavků od teréních zaměstnanců
  • Možnost nahrát manuály, fotografie, produktové listy ke každému inventárnímu číslu
  • V současné době evidujeme cca 50.000+ strojů a zařízení

Pokud chcete více info, pošlete mi SZ, můžeme si zavolat. Cena závisí na rozsahu a počtu uživatelů.

Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #7 kdy: 04. 03. 2019, 13:29:01 »
Dobrý den,

máme online informační systém, kde se snažíme zpřístupnit běžným uživatelům sílu databáze přehledným a jednoduchým způsobem. V podstatě můžete evidovat, co chcete a jak chcete, vše si můžete časem snadno upravovat. Stránky jsou k dispozici zde www.lumeer.io. Můžete si vyzkoušet verzi zdarma (odkaz ze stránek). Většinu toho, co popisujete, umíme. Myslím, že byste mohl využít například i možnost vizualizace umístění strojů v mapě. V současné chvíli nabízíme možnost spolupráce formou partnerství, kdy pro vás uděláme, co potřebujete, za pravidelnou zpětnou vazbu. O ceně se pak můžeme bavit, až když vám systém reálně pomůže. Na stránkách najdete, v jakých řádech se zhruba můžeme pohybovat.
Můžeme se sejít, nebo si zavolat, abychom se pobavili podrobněji o tom, co by vám nejvíc pomohlo.


Mějte se,
Martin Večeřa

Re:Jednoduchá evidence na webu
« Odpověď #8 kdy: 03. 04. 2019, 12:56:14 »
Evidenci strojů si programujeme sami v rámci intranetového systému. K původní jednoduché evidenci jsme nakonec přidali spoustu věcí, počínaje kontaktem na servis, popisem závad a možností připojit dokumentaci (návody, fotky, seznam náhradních dílů) a konče evidencí pravidelné údržby, kterých na jednom stroji může být více samozřejmě. Od namazání řetězu každý týden až po např. elektrickou revizy každé dva roky. Technik se přihlásí do intranetu a vidí, které pravidelné údržby čekají v nejbližších dnech, udělá je, okomentuje a pokud se tak nestane tak vedoucímu výroby přichází email s tím, že je údržba ve zpoždění. Z celkového přehledu se pak na pravidelných poradách probírá proč to či ono nebylo splněno. Funguje to bezvadně, navíc je na to navázaný veliký informační panel, kde se vše vypisuje a spoustu dalšího. Ladění trvalo déle ale udělali jsme si přesně to co nám vyhovuje. Hotových řešení je spoustu, jde jen o to zda máte vlastní zdroje (lidské) na vývoj a postupný upgrade, protože u jednoduché evidence prostě nezůstane nikdy :-) držím palec.