A máme tu prvního účastníka, jímž je... tramtadadáááá - O2 Czech Republic.
Tak si mi včera známý hostinský postěžoval, že mu po aktualizaci aplikace nejdou měnit ceny zboží ve výtečném zařízení O2 eKasa. A skutečně - jakýkoliv pokus o změnu ceny skočil bublinou "Ověření selhalo". Po několika restartech toho čínského šmejdu, které samozřejmě nepomohly a při nichž jsem si zlomil dva nehty (zdravím designéra stojanu na ten zrecyklovaný tablet - dej si ránu do palice!!!), jsme skončili u potupného telefonátu na technickou podporu. Tam nám sdělili, že jsme úplní pitomci, že z hlášky je přece úplně jasné, že u zboží není vyplněna nová povinná položka
Přesnost, kde je nezbytně nutné zvolit, zda chceme přesnost na jedno, dvě či tři desetinná místa, jinak samozřejmě změny nejde uložit.
Zkusmo jsem vyzkoušel zadat nějaké nesmysly i do jiných polí - a nebyl jsem zklamán! "Ověření selhalo" je univerzální chybová hláška použitá při jakékoliv chybě.
Prosím, zahrajte tomu umělci, co to programoval,
nějakou pěknou písničku.
P.S. Také zdravíme Mr. Kellnera a jeho kobylu za 1/4 miliardy, na kterou mu zákazníci O2 s nadšením přispěli.