Já na druhou stranu ty vyučující chápu – ono je to na těch studentech znát, že kromě školy mají ještě práci, takže do té školy nedávají 100 %. A dobrý vyučující má naopak zájem na tom, aby studenti věnovali plnou pozornost právě jeho předmětu (což se často ovšem nedá zvládat, ani pokud žádnou práci nemáš) a mrzí ho, když nedokáže studenty zaujmout, nebo když to někteří vzdávají. Špatnému vyučujícímu je to ukradené, ten si tam jen odříká svou přednášku. S FITem sice nemám osobní zkušenosti, ale kvůli tomu, co ten vyučující říkal, bych tu školu tedy hned neodsuzoval, spíš to svědčí o tom, že nemají zájem o to, aby si tam lidi chodili pro titul, ale pro vzdělání.
Rozhodně bych ale na školu nešel s přístupem "zkusím to, a když to nevyjde, tak se nic neděje, o práci mám stejně postaráno". To jsou právě ti, kteří vyučujícím nejvíce leží v žaludku, protože je to zbytečná zátěž a práce navíc a vůbec taková dehonestace VŠ studia. A nejde jen o ty, co při studiu pracují, ale vůbec o ty, co na to studium kašlou práce nepráce. Obzvlášť to tak bývá na denním studiu. Myslím ale, že když vyučující vidí, že i přes zaměstnání tomu student dává, co může, tak to naopak ocení a případně i trochu sleví. Alespoň na kombinovaném/distančním studiu to tak zpravidla funguje (ale nevím, jak na FITu), protože se většinou jedná o lidi, kteří již mají nějakou praxi a potřebují/chtějí si jen doplnit vzdělání, což je při zaměstnání a případně i třeba rodině s dětmi poměrně náročné – nejdou to tedy "jenom zkusit, protože jim to přece rodiče zaplatí".