No a pak si přečteš na fórech jak velký poskytovatelé stojí za prd, protože tam se člověk dovolá akorát tak plechový hubě, nebo v lepším případě telefonistce a je prakticky nemožné mluvit s technikem, který tomu rozumí
Jenomže lidi jsou tupci, kteri si mysli ze mas jen jednoho zakaznika. A zkuste si resit neco a do toho prijimat telefonaty. To jeste tech 20% lidi volají kvuli fakturaci na techniky. A nez jim vysvetlis, ze musi volat jinam. Skoda mluvit.
Asi se budu muset odstehovat a zmenit praci, protoze toto uz je fakt na hovno.
Clovece mluvis mi z duse.. Pracuju taky u jednoho ISP, a jak bylo zmineno uz i v prispevcich vyse je to uplne to stejne
.. Zakaznik vola hlavne v patek vecer ze mu tyden nejede net, v pripade zmeskaneho hovoru od nej, na zpetne volani neodpovida, ohledne fakturace volaji na linku hlaseni poruch, net nejde kvuli tomu ze maji 8 let stary Asus RT-10N nebo Tenda a podobne smejd routery a nezkusi strcit privod do PC aby to overili a podobne.
Nebo jak jsem jednou uz zazil, volal zakaznik ze mu nejde internet, ze mu to pise na monitoru "No signal", ze asi nema signal a proto mu to nejede. Po skoro 15 minutach overovani, kdy se vse zda v poradku, z neho vyleze ze to "No signal" je v modrem ctverecku a je to napsane zlute.. A ze ani ta bedna nehuci kdyz zmackne tlacitko kterym to zapina.. A to to nebyl zadny duchodce ale cca 18 lety kluk.. Nebo jiny pripad, ve kterem byl duchodce, kteremu "nejel internet" a cele to bylo jen v tom ze proste psal "vvv.seznam.cz" ...
Posledni dobou se zacinam navic citit jak ta pani v reklame na EON
.. Akorat ze vonne svicky mi NEPOMAHAJI !!!