Skleněné objekty v OpenGL

Method

Skleněné objekty v OpenGL
« kdy: 16. 03. 2011, 23:37:23 »
dobry den,

ve skole jsem dostal za ukol "vygooglit" co nejvice o sklenenych objektech v OpenGL, mohl by mi nekdo poradit prosim kde hledat a podle jakeho klice? :( popr zda nekdo tusi jak to naprogramovat? :-)

dekuji  8)
« Poslední změna: 16. 03. 2011, 23:48:53 od Petr Krčmář »


Lenin POWER!

  • ****
  • 434
  • Nekecat a delat!
    • Zobrazit profil
    • Tribut Leninovi
    • E-mail
Re: Skleněné objekty v OpenGL
« Odpověď #1 kdy: 17. 03. 2011, 07:54:54 »
Pokud si to jeste pamatuju, s openGL jsem programoval tak pred 10ti lety tak se to dela. Neni to stopro vysledek je to aproximace objektu ktere jsou pruhledne a jsou na nich odrazy sceny, IOR to nedela.

0. chce to 32-bit rozliseni. V 16 bit to vypada mimoradne spatne

1. Seradit objekty ve scene podle Z-order

2. Vyrenderovat scenu bez skledenych objektu

Ted opakovat pro kazdy skleneny objekt podle Z-order

3. Scenu nakopirovat do textury

4. Vykreslit s pruhlednosti ty skleneny veci a pridat na ne texturu sceny, pochopitelne v blend rezimu. Souradnice do textury se scenou odhadnete od oka a zadratujete rucne aby to hezky vypadalo.

Asi bude i neco lepsiho, tohleto mne neucil mistni openGL machr. Delal jsem tehda logo autodesku, pro nejakou prezentaci. Dopadlo to spatne, zakaznik si ty graficke stanice nakonec nevzal, koupil si PC s 3DS. I kdyz provize z 3DS taky nebyla mala.