Mám dotaz na "kreativce":
Ukázka je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=DKGJovs9aGQ#t=1m01sV jakém střihovém programu a s jakými vstupními daty , s jakým hardwarem a jakým způsobem se dalo udělat podobná kompozice (údajně v přímém přenosu, říkal u krause Kraus) , že do obrazu přidají letadlo jiného protihráče "jako referenci). Vím, že tam asi mají drahé programy, drahé kamery, gps atd.
Mě by jen zajímal způsob, jak toto bylo uděláno. Napadá mě jedna možnost, že kamera zabírá všechny letce s identickou drahou a v známém čase. Poněkud možná staromódní způsob, ale i tak by tam bylo nutné vyřešit otázk maskování (aby se blendovalo jen letadlo).
Jenže oni tam za ním dali i vlajku, takže buď její polohu museli určit ze snímků letadla (např primitivní zpoždění o pár snímků, opět staromodní, ale i tak by museli určit střed a orientaci vlajky) a nebo fakt nějak museli mít záznam gps polohy. Jak potém promítli na dané souřadnice letadlo (je to jen model nebo skutečný záznam soupeře?) a vlajku s danou orientací?