Záruka Dell vs. Lenovo

Fernet

Re:Zaruka Dell vs Lenovo?
« Odpověď #15 kdy: 06. 04. 2018, 09:31:51 »
Ještě bych zapoměl. Fajn je, že k některým konfiguracím se v Dellu dá objednat i služba Complete Care - accidental damage. Pak nemusíš řešit už vůbec nic, když si NTB zítra přejedeš autem, dají Ti nový. Záleží, jak jsi na tom HW závislý, jak moc s ním cestuješ, nebo rizikově zacházíš. Někomu se to vyplatí. Nevím jak se to pohybuje cenově, pár let zpátky to třeba u NTB za 35 tis. představovalo cca + 5 tis. Kč.

A ještě má smysl si přikoupit službu Keep Your Harddrive, kdy při poruše disku dostanete nový a ten vadný si necháte.  Stojí to pár stovek na 5 let.


Fernet

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #16 kdy: 06. 04. 2018, 09:34:18 »
Původní notebook stál 15000,- a Alza vyplatila kolem 10.000,-Kč . Po této zkušenosti nechce mít s Alzou ani Lenovem již nic společného.

Tak za tu cenu to určitě nebyl Thinkpad s NBD zárukou, ale nějaký lowend Ideapad s klasickou spotřebitelskou zárukou 2 roky, kterou při koupi na IČO zkracují na 1 rok (protože můžou).

Lemming

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #17 kdy: 06. 04. 2018, 09:38:13 »
Pro firmy je asi NBD OK, ale kamarád koupil Della s NBD, měl s ním problém, zadal požadavek do supportu a ... nic. Podařilo se mu je donutit to řešit až asi po týdnu.

wars

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #18 kdy: 06. 04. 2018, 09:45:29 »
Ty prispevky o Lenovu vypadaji vsechny na ideapady a plastove thinkpady edge, ne normalni thinkpady. Vsem lidem okolo sebe jsem dlouhe roky cpal prave normalni thinkpady (nejhur toho casu rada R, jinak T a osobne jsem mel X).

Jeste pred nekolika lety slo mit celosvetovou NBD zaruku k Lenovo ThinkPadu, kterou obstaravala IBM (ano, vazne). To byl naprosty luxus. Nevim, jestli to jeste jde.

S Dellem osobni zkusenost nemam, jenom ze instituce, kde dela znamy, s nimi tak rok zpatky uzavrela velkou smlouvu a docela si to pochvaluji.

Ale driv byvaly spatne zkusenosti, ze v ramci NBD ve vychodni Evrope (i v Cesku) vymenovali dily za horsi nez na Zapade, nekdy to byl B-stock nebo neco, co uz nekdo vratil. Bylo to s pracovnimi stanicemi Precision.

Fernet

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #19 kdy: 06. 04. 2018, 10:17:39 »
Pro firmy je asi NBD OK, ale kamarád koupil Della s NBD, měl s ním problém, zadal požadavek do supportu a ... nic. Podařilo se mu je donutit to řešit až asi po týdnu.

U Dellu jedině Prosupport NBD a ne Basic HW NBD, pak to řešíš s úplně jinýma lidma na jiné lince a u Dellu to má úplně jinou prioritu.  Ten Prosupport jde ale koupit jen u business třídy, tedy Latitude, Precision a Optiplex. Consumer produkty (Inspiron, Vostro, XPS) mají jen Basic NBD a to je občas kámen úrazu.


prodell@gmail.com

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #20 kdy: 06. 04. 2018, 10:52:20 »
Ty prispevky o Lenovu vypadaji vsechny na ideapady a plastove thinkpady edge, ne normalni thinkpady. Vsem lidem okolo sebe jsem dlouhe roky cpal prave normalni thinkpady (nejhur toho casu rada R, jinak T a osobne jsem mel X).

Nikoliv, vzdy slo o business rady produktů, kdyz to vztahneme ciste na laptopy tak zakaznikovi pro praci neprodame nic bez dokovaciho konektoru (dock si berou ti co uz ho drive pouzivali, ti co ho drive nemeli a pri koupi laptopu dock hned nevzali, jej dokoupili nedlouho pote).

Ajdýjapade  :P

Jinak dokud v Lenovu zili z not IBM, nebyl problem to doporucit. Od ty doby co jim sefuje byvalej nejvyssi z Aceru (mimojine diky nemu je Lenovo na tom lepe co se tyka objemu prodejů), sli ThinkPady do rite, jedno jake ma v nazvu pismeno.

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #21 kdy: 06. 04. 2018, 10:58:27 »
Pro firmy je asi NBD OK, ale kamarád koupil Della s NBD, měl s ním problém, zadal požadavek do supportu a ... nic. Podařilo se mu je donutit to řešit až asi po týdnu.

U Dellu jedině Prosupport NBD a ne Basic HW NBD, pak to řešíš s úplně jinýma lidma na jiné lince a u Dellu to má úplně jinou prioritu.  Ten Prosupport jde ale koupit jen u business třídy, tedy Latitude, Precision a Optiplex. Consumer produkty (Inspiron, Vostro, XPS) mají jen Basic NBD a to je občas kámen úrazu.

Přesně. Hlavně u Basic znamená že spoustu věcí jen pošlou a vyměň si sám. Občas to chtěj udělat i u próčka. Ale tam se prostě řekne že mam pro support a ať koukají poslat díl s technikem.

Největší problém s hot-line bylo když přesunuli tu jejich centrálu techniků z Prahy-Chodov někam do Polska. V první chíly nepoužitelné mluvili jste jen s někým kdo tlumočil někomu kdo byl vedle... Děs... Teď už se to sice srovnalo. Ale doba kdy na hot-line seděly technici co už nechtějí jezdit jsou bohužel nenávratně pryč....

m

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #22 kdy: 06. 04. 2018, 11:14:07 »
meli jsme vyber DELL nebo Lenovo, po zkusenostech s Lenovem uz je na vybner jen DELL


had

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #23 kdy: 06. 04. 2018, 12:52:58 »
Ahoj,

bereme v kontraktu HP 1040. slušný stroje za pár korun (oproti tržní) a servis přes techserver.cz a obvykle přijede technik druhý den a opraví. no problem. DELL 4 roky staré zkušenosti byly podobné...

huhu

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #24 kdy: 06. 04. 2018, 13:03:34 »
u dell-u neriesime registraciu zaruky.
ked kupis s stroj s nbd, mas ju kupenu bez nutnosti sa niekde registrovat.
ked sme kupovali Lenovo, trebalo si zaregistrovat  bussiness zaruku svojpomocne. pokial si zabudol a do mesiaca nespravil cakalo nas velmi dlhe vybavovanie.

sadqweqe

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #25 kdy: 06. 04. 2018, 14:11:12 »
U dellu treba rozsirovat support a prosupport.
Support - je komunikacia s poliakmi v ceskom jazyku, velmi neochotny ale nakoniec to spravia
ProSupport - lokalny SK alebo CZ support, promptne riesenie a vsetko sa da na pockanie (NBD)

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #26 kdy: 06. 04. 2018, 15:11:14 »

Jebka za 15 je šrot, ať to dělá kdokoli. A řikám to pořád, čiň čertovi dobře, peklem se ti odmění - takle je to s lezením do zelenýho kripla. Za deset let se nezměnilo NIC.
Ten, kdo umí, snadno poradí tomu, kdo neumí, či opraví rozbité věci, aby nadále sloužily. Nikoho neodmítne a s každou výzvou se zdokonaluje. Ten, kdo ví, je tedy učitelem toho, kdo neví, který pro něj představuje lekci. Kdo si neváží učitele nebo nové lekce, bude bloudit, i kdyby byl sebechytřejší.

Zdenek Henek nereg.

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #27 kdy: 06. 04. 2018, 15:15:21 »
u dell-u neriesime registraciu zaruky.
ked kupis s stroj s nbd, mas ju kupenu bez nutnosti sa niekde registrovat.
ked sme kupovali Lenovo, trebalo si zaregistrovat  bussiness zaruku svojpomocne. pokial si zabudol a do mesiaca nespravil cakalo nas velmi dlhe vybavovanie.

Taky se mi stalo, ze zaruka uz pul roku bezela, kdyz jsem koupil Thinkpad (ten opravdovej) cca 3 roky zpet.
Jedinou poruchu jsem resil u R50e a to uz je dlouho. Musel jsem jit do servisu a tusim, ze to zabralo dva dni. Ale to jsem nemel NBD zaruku. Jinak se mi s zadnym thinkpadem za tech 15 nic nestalo. Ted jsem dokonce presel na repas s tim, ze kdyz to klekne, tak si koupim dalsi ten stejny kus.

Ivan Nový

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #28 kdy: 07. 04. 2018, 07:22:01 »
Záruka je nepodstatná, ještě se mi nikdy nic nezkazilo. A když se zkazí, raději si koupím nové. Pokud přijdu o data, je to příležitost vytvořit je znovu a lépe. Tak fungují i ekosystémy, rozorání jim pomáhá.

Lemming

Re:Záruka Dell vs. Lenovo
« Odpověď #29 kdy: 07. 04. 2018, 07:52:13 »
Pro firmy je asi NBD OK, ale kamarád koupil Della s NBD, měl s ním problém, zadal požadavek do supportu a ... nic. Podařilo se mu je donutit to řešit až asi po týdnu.

U Dellu jedině Prosupport NBD a ne Basic HW NBD, pak to řešíš s úplně jinýma lidma na jiné lince a u Dellu to má úplně jinou prioritu.  Ten Prosupport jde ale koupit jen u business třídy, tedy Latitude, Precision a Optiplex. Consumer produkty (Inspiron, Vostro, XPS) mají jen Basic NBD a to je občas kámen úrazu.
´

Jo, to by mohlo být ono. Každopádně je to velmi důležitá informace, kterou třeba i já slyším prvně. V diskusích předtím (a i v téhle, než jsem to vytáhl) to bylo jen "Berte Dell, ten má NBD". A teď se člověk najednou dozví, že velká část těch Dell NBD vlastně není NBD. Každopádně díky.