Ještě bacha na jedno velké ale u NBD!
V dnešní době je velká otázka, jestli NBD Fix nebo NBD Response.
NBD Fix zaručuje opravu zařízení do druhého dne, u Lenova to standardně funguje na principu: Nahlásíš závadu (je lepší dřív než později, po 5. odpoledne se nedovoláte a je možné, že pokud budete volat těsně před pátou, objednávku dílu na centrále nestihnou zpracovat), pokud je závada jasná, třeba disk, deska, atd., následně Vám zavolá technik a domluví se co a jak. Pokud je závada sporná (není specifické, čím přesně je problém způsoben), pak se zařízení standardně sváží k diagnostice a je opraveno prioritně v co nejkratší době. To z toho důvodu, že Lenovo servis standardně nemá skladem spare díly ke kompletně všem zařízením pod nbd, díly se objednávají z centrálního skladu, proto je nutné znát přesnou závadu.
NBD Response zaručuje pouze to, že se Vám do 2. dne ozve technik jak s řešením problému, oprava může trvat standardních 30 dní (většinou nejpozději do týdne, řeší se prioritně). Takže bacha na to!
NBD u Dellu funguje tak, že k Vám týpek zajede s komplet zařízením, ale může mít sebou repasované díly, každopádně opraví klidně několik závad přímo na místě.