Předměty na ČVUT

Stella

Předměty na ČVUT
« kdy: 30. 03. 2018, 14:01:03 »
Zdravím,

hlásím se letos na FIT ČVUT a zajímalo by mě, jestli je možnost zapsat si předměty z jiných fakult.

Konkrétně mě zajímají hlavně cizí jazyky, protože FIT je nenabízí. Případně jestli má někdo zkušenost s jazykovým předmětem a jakou.

Díky za odpověď :)

Jenda

Re:Předměty na ČVUT
« Odpověď #1 kdy: 30. 03. 2018, 16:16:21 »
https://www.fel.cvut.cz/cz/education/announce/1413.html

Já jsem student MFF UK a tam se dají naprosto libovolné předměty z celé UK zapsat bez jakéhokoli opruzu v SISu. Máme navíc dohodu s FELem a FITem, tak jsem si zapsal jeden předmět z FELu a jeden z FITu. Na FITu to proběhlo naprosto bez problémů, na FELu to byl strašlivý pain, ze studijního mě vyhodili a musel se do toho vložit náš proděkan a normálně po sobě házeli atomovky. Obecně mi (i z jiných zkušeností) přijde, že FEL je ke všem non-FEL studentům dost nepřátelský. Good luck…

Jenda

« Odpověď #2 kdy: 30. 03. 2018, 16:18:43 »
Mimochodem ta smlouva (MFF vs. FEL, FIT, FJFI) je oboustranná, můžeš si tak zapsat libovolný předmět na MFF - a jazykové máme taky. Nevím jak se to dělá z druhé strany ale jde to (jednoduše), kamarád to absolvoval.

Student

« Odpověď #3 kdy: 30. 03. 2018, 21:11:59 »
Jde to, ale u jazyků se tuším něco doplácelo (nějaký drobný, ale je to stará informace).

Sadd

« Odpověď #4 kdy: 31. 03. 2018, 11:40:46 »
Můžeš si zapsat cokoliv z ČVUT. U některých specifických jazyků se něco doplácí(třeba japonština).

atx

« Odpověď #5 kdy: 31. 03. 2018, 18:13:10 »
Můžeš si zapsat cokoliv z ČVUT.

Já jsem si jednou zkoušel zapsat magisterský předmět na FITu (jsem bakalářský student na FELu) a nešlo to.

Údajně ale když člověk udělá nějaký komplikovaný interfakultní rituál zahrnující garanta předmětu a studijní referentku, tak se to zařídit dá.

Sadd

« Odpověď #6 kdy: 31. 03. 2018, 22:21:01 »

Já jsem si jednou zkoušel zapsat magisterský předmět na FITu (jsem bakalářský student na FELu) a nešlo to.