Co je to za modní trend v dnešních firmách?

gll

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #75 kdy: 08. 01. 2018, 21:13:04 »
ste madari a to vam nikdo neodpare. vsak se divej jak se s tim sami perete. tak netrep a zalez.

jste ubohý debil. Na označení Maďar není nic urážlivého, ale ke Slovákům mají Maďaři stejně daleko jako k Čechům. Úplně jiná jazyková rodina.


anonym

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #76 kdy: 08. 01. 2018, 22:10:03 »
Ty vole, mels ty nekdy vubec pravou madarskou paprikovou klobasu? To bys jinak mluvil, holomku!

benzin

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #77 kdy: 09. 01. 2018, 08:58:42 »
Dnes je takova doba, ze programatora dela kdejaky poleno. V byvale firme jsme meli testera, manualni klikac a pozdeji zacal neco vyvijet pro ios. Jasne no mobilni aplikace je taky lopatarna

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #78 kdy: 09. 01. 2018, 09:28:32 »
Na označení Maďar není nic urážlivého
vidim jak to milujete kdyz vas takhle nekdo oznaci. startujete jak yamaha. kdyz chce clovek trochu zaprudit tak se vas zepta jak jste vznikli a je klid. pak si myslite, ze nejlepsi kontr je "čehůn".
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Yarda

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #79 kdy: 09. 01. 2018, 11:42:47 »
Vážení. Nechcete se tady na to vy$rat? Přitom to začalo docela zajímavě.
IMHO lidi se chtějí chlubit, že jsou něco víc než ostatní. A pokud nemají čím, tak vezmou za vděk tím, že jsou Češi (Slováci, Maďaři...).
Já jsem Čech a nejsem na to hrdý. Ale ani se za to nestydím. Jsem Čech, protože jsem se narodil v Čechách české matce, českému otci a mou mateřštinou je čeština. S pár Slováky jsem se setkal a neměli jsme s tím problém.
Pokud bych byl Slovák (Maďar, Němec...), tak bych byl.
Já rozděluji lidi na blbé a neblbé. Když se setkám s někým, kdo je pyšný na to, že je Čech a třeba pohrdá Slováky, tak ho řadím mezi ty blbé co se nemají čím chlubit (a i opačně - Čecha do mecha a mech do Dunaja).


Xaomi

Re:Co je to za modny trend v dnesnych firmach?
« Odpověď #80 kdy: 09. 01. 2018, 20:55:26 »
Tak nam povedz iny terminus technicus na hovno kod?

Kód vytvořený s vydatnou pomocí IDE.

Ten je dobrej :-).

lobo

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #81 kdy: 09. 01. 2018, 22:33:51 »
Na označení Maďar není nic urážlivého
vidim jak to milujete kdyz vas takhle nekdo oznaci. startujete jak yamaha. kdyz chce clovek trochu zaprudit tak se vas zepta jak jste vznikli a je klid. pak si myslite, ze nejlepsi kontr je "čehůn".
ja som madar a nehanbim sa za to a ani to neberiem ako nejake stigma. moj treti jazyk za slovencinou a cestinou je madarcina, potom anglictina,rustina, nemcina a francuzstina. po madarsky som sa rozpraval s mojimi babkami ked som bol maly. nevidim na tom nic zvlastne ani urazlive

mmm

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #82 kdy: 09. 01. 2018, 23:49:58 »
Otázka etnicity začne být důležitá s nástupem nové generace biologických zbraní cílených na lidi s geny převažujícími v populaci nepřátelského státu.

Pavouk106

  • *****
  • 2 399
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #83 kdy: 10. 01. 2018, 07:38:32 »
Můj názor/odpověď na prvotní otázku: Když jde o to, aby se projekt stlačil cenově co nejníže, tak se to dá někomu, kdo o tom moc neví, ale dokáže to nějak zbastlit. No a i když je dnes v požadavcích firem kde co, tak nakonec stejně nevezmou profíka za haldu peněz, ale raději nějaké "levné" nemehlo, které to taky nějak uplácá. Ale pak to vypadá tak, jak popisuješ...

Vše je o penězích a v zakázkách firem zjevně není zapotřebí znovupoužitelnost, dokumentace, rychlost (programu) nebo čistý kód. Proto to dnes taky všude vypadá tak, jak to vypadá. Doby, kdy jednojádrovej procesor na 2GHz byl nadupanej a stačil s přehledem na všechno, jsou díky debilním matlalům (a jejich nadřízeným/manažerům) nenávratně v zadeki.

Dneska je potřeba výkonu až do hajzlu, aby si člověk na netu přečetl zprávy. Protože OS (Windows) je nenažranej, prohlížeč je nenažranej a web psal kokot (stejně jako OS a prohlížeč). Nakonec se to na těch "starých" 2GHz jednojádrech dá, ale člověk musí vědět jak (lehký distro, lehký DM, lehký prohlížeč... to aby zbylo dost výkonu na ten web, kterej napsal kokot).

Proč je potřeba výkon? To jsi nejlépe popsal ve svym dotazu.

borekz

  • ****
  • 493
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #84 kdy: 10. 01. 2018, 08:21:39 »
Výkonová náročnost webových stránek nemá co dělat s "nemehly". Hlavní vinu na tom mají reklamy a frikulinské javascriptové frameworky.

Pavouk106

  • *****
  • 2 399
    • Zobrazit profil
    • Můj blog
    • E-mail
Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #85 kdy: 10. 01. 2018, 09:04:58 »
Výkonová náročnost webových stránek nemá co dělat s "nemehly". Hlavní vinu na tom mají reklamy a frikulinské javascriptové frameworky.
Které ale někdo musel vytvořit (reklamy) nebo naprosto nevhodně použít (frameworky) -> Pořád je to chyba člověka. Ať už nějakého matlala, který to jednoduše lépe neumí, nebo vedení, které rozhodlo, že "takhle to stačí", případně "víc peněz/času nedáme". Tyhle dva argumenty podle mě platí právě i pro nevytváření dobrýho kódu - buď nedostatečná znalost programátora nebo blbý rozhodnutí šéfů (čas/peníze).

aaaa

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #86 kdy: 10. 01. 2018, 14:02:52 »
často je nízká kvalita kódu způsobena okolnostmi. pracuji ve středně velké firmě, našimi zákazníky jsou velké nadnárodní korporace. Termíny nastaveny naprosto nereálně, často jsme v situaci, kdy musíme v termínu něco polofunkčního ukázat a pak se to dokončuje. I když to ve výsledku trvá mnohem dýl a kvalita je výrazně výrazně horší než kdyby se to udělalo rovnou pořádně.
Bohužel u většiny našich zákazníků není důležitý funkční výsledek ale spokojení šéfové na boardu a hezké výsledky za aktuální čtvrtletí, manažeři se mění jak na běžícím pásu a nikoho neslyší na to, že když se to teď odflákne tak v budoucnu budou daleko vyšší náklady na opravy chyb a úpravy, řeknou není capex, tenhle IT systém není součástí strategického plánu.

filipus

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #87 kdy: 10. 01. 2018, 15:03:21 »
aaaa:
s tym sa neda nic ine, len suhlasit. Otazke znie, ci ma zmysel sa nad tym zamyslat. Lepsie to asi nebude.

anonym

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #88 kdy: 10. 01. 2018, 22:17:15 »
aaaa: ako keby som cital o firme, kde robim ja.
Sme paradny tim vyvojarov, ale je nas kruto malo na tak rozsiahli system, sef casto keca do vyvoja stylom ako to robit, bez toho, aby vedel o com rozprava, zakaznik je tiez dost nevychovany a ten jeden PM ma toho uz proste dost, tak kyvne zakaznikovy na kazdu sprostost. Proste tam chodime uz len preto, ze nam platia faktury. Uz nas to davno netesi. Ked odtial odideme, tak to ta firma moze rovno zabalit, pretoze dokumentaciu veskera zadna (neni proste kedy ju pisat), a kod ma nieco menej ako 1M riadkov... Na 4 koderov...
(pre rypalov, ano, sme sprosti, ze tam este stale sme...)

Re:Co je to za modní trend v dnešních firmách?
« Odpověď #89 kdy: 10. 01. 2018, 23:24:16 »
Chyba v řízení, často se tím bavím. Popíšu problémy a rizika dopředu a pak na to kašlu. Následně někdo otravuje, že má problém a nastane už jen smích. Jó kluci, věděli jste o tom, poraďte si ;) Zahodí se to, předělá tak jak mělo být od začátku a pak se tenhle problém objeví znovu a znovu a znovu a znovu...

Fakt nechutně drahá sranda, ale co "to je blbý to se bude líbit".

Někdy je opravdu šokující vidět lidi chybovat stále dokola aniž by z toho vyvodili nějaký důsledek. "Makáme, ale máme smůlu" - Nikdy nehledáme chybu u sebe.
Pak lidi co mají dost peněz stále otravují s nějakým lowcostem, nešlo by to? Fakt by to nešlo?

V tom šlapali dobře ty americko-ruský firmy (americké řízení a ruský mužik dokážou fakt divy)
A pak je mnoho projektů, kde je to všechno jedno pokud výstup sedí (udělaj práci a vyhodí se).

Přemýšlet se prostě vyplatí :) a šetřit jak kdy.

často je nízká kvalita kódu způsobena okolnostmi. pracuji ve středně velké firmě, našimi zákazníky jsou velké nadnárodní korporace. Termíny nastaveny naprosto nereálně, často jsme v situaci, kdy musíme v termínu něco polofunkčního ukázat a pak se to dokončuje. I když to ve výsledku trvá mnohem dýl a kvalita je výrazně výrazně horší než kdyby se to udělalo rovnou pořádně.
Bohužel u většiny našich zákazníků není důležitý funkční výsledek ale spokojení šéfové na boardu a hezké výsledky za aktuální čtvrtletí, manažeři se mění jak na běžícím pásu a nikoho neslyší na to, že když se to teď odflákne tak v budoucnu budou daleko vyšší náklady na opravy chyb a úpravy, řeknou není capex, tenhle IT systém není součástí strategického plánu.
„Řemeslo se naučí každý. Umění nikdo.“
„Jednoduchost je nejvyšší úroveň sofistikovanosti.“
- Leonardo Da Vinci